PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar



anubis7
27 mei 2010, 19:36
Hi mensen.
Ik wil graag een electrische gitaar kopen. Ik ben nog een beginner, dus ik mijn vraag is:
Welk merk is het beste (tot ongeveer €200) en welke site of winkel (Rotterdam e.o) biedt het beste aan?
Alvast bedankt!

snaarplukker
27 mei 2010, 22:59
Vanaf 2 juni bij de ALDI een beginnersset (gitaar+20Watt-versterker) voor € 119,--.;)

Hankey
27 mei 2010, 23:53
In Rotterdam zit Feedback (www.feedback.nl) en die heeft een groot assortiment aan beginnersgitaren in jouw prijsklasse. Ik ben zelf ooit begonnen op een goedkope Ibanez, die best goed was voor de prijs. Als je daarnaast op zoek bent naar een versterker zijn de Roland Cube versterkers leuk om mee te beginnen.

Tip: neem iemand mee die gitaar speelt / verstand heeft van gitaren als je er eentje gaat kopen. Dat is de beste manier om te voorkomen dat je als beginner geld uit geeft aan een slechte gitaar...

Midwolda
28 mei 2010, 07:31
Vanaf 2 juni bij de ALDI een beginnersset (gitaar+20Watt-versterker) voor € 119,--.;)

Yo, wat kost dat duur heee, daar gaak men doekoe niet op spillen jongen... :chicken:

snaarplukker
28 mei 2010, 11:00
Vanaf 2 juni bij de ALDI een beginnersset (gitaar+20Watt-versterker) voor € 119,--.;)
En als ze na een maand er nog staan gaan ze vaak voor € 60,-- weg.;)

Ibanez666
28 mei 2010, 11:08
Als je iemand kent die wat verstand van gitaren heeft zou ik lekker 2e hands rond gaan snuffelen. De markt ligt redelijk plat, dus voor 200 euro is best leuk spul te scoren. Bijkomend voordeel is dat je vaak weer hetzelfde of iets in die buurt terug krijgt als je weer verkoopt.

snaarplukker
28 mei 2010, 11:40
Bijkomend voordeel is dat je vaak weer hetzelfde of iets in die buurt terug krijgt als je weer verkoopt.
Ja, dat denken de verkopers ook. Daarom staan ze vaak te koop voor de nieuwprijs of soms hoger.;)

Ibanez666
28 mei 2010, 12:13