PDA

View Full Version : Verfsoort voor slagplaat



Sinne
27 mei 2010, 18:53
Beste lezers, ik een kakelverse n00b als het gaat om gitaarmods en reparaties. Ik denk dat het me nét lukt om een slagplaat van m'n gitaar af te schroeven. Ook heb ik van m'n jazzgitaartje verleden jaar voor het eerste de brug versteld. Doodeng. Gelukkig heb ik goede voornemens op het gebied van sleutelen aan gitaren, en ben van plan te beginnen met iets lekker triviaals: Een nieuw kleurtje op de slagplaat van m'n (aanstaande) Fender Esquire. Welke verf/spuitbus kan je het beste gebruiken hiervoor? Of zijn er ergens slagplaten in leuke kleurtjes te koop?

Alvast bedankt! :hippie:

jimihattricks
27 mei 2010, 22:19
http://www.tonefactory.nl/shop2/index.php?cPath=28_71_72_78

look no further..! of doe het zelf, is wel origineler!

guitarkid
31 mei 2010, 13:39
Beste lezers, ik een kakelverse n00b als het gaat om gitaarmods en reparaties.......

Blijkbaar ook als het om Google gaat..... ;)
Maar niet gaan spuiten, gewoon een andere kopen.
Let wel even op het aantal schroefjes in je originele slagplaat, als je geen extra gaatjes in je gitaarbody wilt.
En dan even een fotootje posten van "toen en nu" en je vast voorbereiden op uiteenlopende reacties, van "helemaal te gek" tot "hoe haal je het in je hoofd"....!!! :seriousf:

Succes, C.

Sinne
31 mei 2010, 22:51
Alright! Is duidelijk. Het enige sneue is dat er, ondanks een stortvloed aan tele-slagplaten, er een flinke esquire-slagplaat-schaarste lijkt te heersen... Staat toch lelijk, zo'n onnodig gat waar géén pup komt te zitten :P

guitarkid
1 juni 2010, 08:54
Alright! Is duidelijk. Het enige sneue is dat er, ondanks een stortvloed aan tele-slagplaten, er een flinke esquire-slagplaat-schaarste lijkt te heersen... Staat toch lelijk, zo'n onnodig gat waar géén pup komt te zitten :P

Anders één kopen zonder uitsparingen en zelf de schroefgaten er in maken?

Gr. C.