PDA

View Full Version : Fabrieksgarantie Squier



Utrechtterror
27 mei 2010, 18:20
hallo mede-gitaristen ;)

Vandaag kwam ik erachter dat mijn Squier Tele custom 2 scheurtjes heeft bij de neck-plate, en dan bedoel ik dus in de body! Alsof de neck-plate te strak aangedraaid is. Ik stond op het punt om van dit gitaartje over te stappen naar een Classic Vibe Tele (damn wat spelen die lekker).. Weet iemand hoe het zit met de garantie van Squier? Hij is 7 maanden oud dus dat moet het probleem niet zijn, de gitaar is wel afgesteld en geïntoneerd maar de neck-plate is niet aangeraakt en ik heb voor de rest geen rare fratsen uitgehaald met de gitaar.

Is er misschien een regeling voor inruilen of iets dergelijks? Iemand ervaring? Ik vertik het om de gitaar een paar weken (maanden??) kwijt te zijn, zit ik zelfs zonder gitaar, en om 'm dan vervolgens gelijk te verkopen met het risico dat de waarde al gedaald is! Bellen is sneller, maar dat zit er vandaag en morgen even niet in.

Hendriks
27 mei 2010, 19:11
Terug naar de winkel?

Utrechtterror
27 mei 2010, 19:12
Terug naar de winkel?
1 woord; feedback utrecht.


Dacht misschien heeft er iemand ervaring

allochthomas
27 mei 2010, 19:15
Tja, als je toch garantie er op hebt dan ben je bij feedback de lul. Je krijgt dan fabrieksgarantie wat betekend dat hij terug wordt gestuurd. Zelf was ik mijn valveking toen 4 weken kwijt.

G.G.
27 mei 2010, 19:37
Ik denk zelf aan et volgende:

Hout is een natuurproduct dat krimp en uitzet naar het weer. In de vochtige zomermaanden zet het uit en in de winter krimpt het.

Je zegt 7 maanden oud. November dus. Kan best zijn dat dat ding ff afgesteld is en dat die schroeven stevig aangedraaid zijn. Nu het warmer en vochtiger wordt..... met knetterharde polylak.....?

Wat mij betreft mag het er gewoon bij horen. Het is tenslotte hout.

rpl
27 mei 2010, 19:39
En je hebt gelijk een reden om een gitaar erbij nemen :D

B0UDEWIJN
27 mei 2010, 20:14
1 woord; feedback utrecht.

Zijn dat er geen twee?:chicken: