PDA

View Full Version : Goede bassist (20) omgeving Maastricht



stepbas
27 mei 2010, 14:26
Hallo

ik ben een bassist en ben op zoek naar wat nieuws, genres maken me allemaal niet heel veel uit, met goede muzikanten spelen is altijd leuk

over mijzelf: ik ben 20 jaar oud, woon in maastricht, speel al 5 jaar bas in verschillende projecten of bandjes (blues, jazz-achtig, metal) maar ben even aan het kijken of er misschien leuke nieuwe dingen zijn om te doen

ik heb goede spullen, allemaal klaar om op te treden of te oefenen

als je iets leuks hebt of een bassist nodig hebt laat maar wat weten, leeftijd is geen probleem (zolang je maar een beetje volwassen bent)

humbucker
27 mei 2010, 14:45
K*t dat het zo ver is, we kunnen wel een bassist gebruiken!

vincentvdakker
28 mei 2010, 11:19
Ik heb je een PM gestuurd.

Groeten,
Vincent

stepbas
28 mei 2010, 15:01
oei ja kaulille is een beetje ver voor mij inderdaad

stepbas
14 juni 2010, 12:39
Bump, is nog steeds beschikbaar

consonance
27 januari 2011, 23:36
Hoi


Luister de muziek en laat wat van je horen

www.myspace.com/_consonance

gielbertrand@hotmail.com

german01
2 juni 2011, 21:31
Hallo Stepbas

ik ben met een nieuwe band bezig en heb een drummer zanger/gitaris en een zangeres, ikzelf speel sologitaar en zing.
wij zijn op zoek naar een serieuze basgitarist.
wij zijn voorzien van een oefenruimte met de nodige instrumenten.
als je zin heb om mee te doen laat me iets weten.

gr
Eddie



Hallo

ik ben een bassist en ben op zoek naar wat nieuws, genres maken me allemaal niet heel veel uit, met goede muzikanten spelen is altijd leuk

over mijzelf: ik ben 20 jaar oud, woon in maastricht, speel al 5 jaar bas in verschillende projecten of bandjes (blues, jazz-achtig, metal) maar ben even aan het kijken of er misschien leuke nieuwe dingen zijn om te doen

ik heb goede spullen, allemaal klaar om op te treden of te oefenen

als je iets leuks hebt of een bassist nodig hebt laat maar wat weten, leeftijd is geen probleem (zolang je maar een beetje volwassen bent)

elvis26
23 juli 2012, 14:30
Hey wij zijn een startende band met eigen oefenruimte in Berg aan de Maas en zoeken nog een bassist. Wij bestaan uit: een zanger(42) twee gitaristen(17,26) en een drummer(45). We spelen voornamelijk blues/rock. We repeteren het zondag 's ochtends normaal.
Laat maar wat weten of je interesse hebt!!

arcane
23 juli 2012, 14:42
Waarschijnlijk heeft hij in 2 jaar tijd toch wel een band gevonden;)

elvis26
23 juli 2012, 21:39
haha oeps niet naar de datum gekeken :p