PDA

View Full Version : Nieuwe Amp



el loco
26 april 2003, 14:41
Yeah! Net een nieuwe amp gekocht met pedalen enzo:

- Mesa Boogie Dual Rectifier Rect-o-verb
- Marshall 1960A Cabinet
- Jim Dunlop Jimi Hendrix Wah
- Boss ns-2 noise gate

Ben wel tot volgend jaar bezig met afbetalen maar hé, what the fuck! De sound is uiteindeljik onbetaalbaar...

Negative K3 fan
26 april 2003, 14:55
tweedehands neem ik aan?

el loco
26 april 2003, 14:57
nieuw! Heb een nieuwe baan met bijbehorend loon, nu is mijn GAS wel ff een tijdje genezen. (iig dat moet maar, want geld heb ik niet meer)

Negative K3 fan
26 april 2003, 14:59
hehe genezen: "buying new gear cures gas like a shot heroin cures an opiate addiction"

maar heel veel geluk ermee, ik snap alleen niet waarom je tegelijk pedalen en een amp heb gekocht en je niet op 1 ding hebt geconcentreerrd. Zou wel een impuls aankoop zijn geweest :smile:

el loco
26 april 2003, 15:02
nee, impulsief was het zeker niet. Voor m`n band heb ik wah nodig en een noise gate is onmisbaar bij een beest als deze. (trouwens, wat maakt €250 euro uit op een bedrag als dit, toch?)

skabouter
26 april 2003, 17:56
damn, mega gaaf man !!

vertel eens wat meer over je amp ? ken die niet. wattage ? combo ? speaker ? prijs ? etc ?

el loco
26 april 2003, 22:18
Het is de dual rectifier trem-o-verb head. Dus eentje met tremolo en reverb, 2 kanalen. Meerdere opties per kanaal (je kunt ook opties van het ene naar het andere kanaal `clonen`. Mij gaat het eigenlijk alleen om de boogie sound. Gewoon bruut scheuren! zie de mesa site als je meer wil weten.