PDA

View Full Version : Even voorstellen.



The Unforgiven
26 mei 2010, 10:39
Hallo, ik ben Kevin, 14 jaartjes jong en ik woon in de regio Rotterdam.

Nadat ik een tijdje op deze site rondgekeken heb, heb ik nu dan toch maar een account gemaakt.

Nu wat over mij, ik speel sinds een aantal maanden gitaar, ik heb dit eigenlijk altijd al gewild, maar ben er nooit echt mee begonnen.
Enkele maanden geleden ben ik toch maar op les gegaan, en ik heb daar toen een gitaar en versterkertje geleend.
Sinds kort ben ik de eigenaar van een Epiphone Les Paul Standard, en ik ben hard aan het sparen voor mijn eerste Gibson.

Mijn muziek smaak is erg verschillend, ik luister naar bands als Slayer, maar ook naar de muziek van Mark Knopfler, Jimi Hendrix, AC/DC en Led Zeppelin.
Mijn favoriete band is zonder twijfel MetallicA, maar ik ben ook fan van Papa Roach, Judas Priest, Guns 'n Roses en Rage Against the Machine.

Ik hoop op een hartelijk welkom, en dat ik hier nog veel kan leren.

Groetjes, Kevin.

KillmAll
26 mei 2010, 17:12
He Kevin, welkom op het forum!

Ben zelf ook nog nieuw hier, maar door je naam viel t me op dat je ook Metallica fan bent! Daar kun je er nooit genoeg van hebben!

Goeie muzieksmaak trouwens verder (ben vorig jaar zelf nog naar AC/DC geweest)! :rockon:

Veel gitaarplezier!

JiJeWoW
26 mei 2010, 19:22
Goede muzieksmaak indeed (op een paar bandjes na :P).
Welkom hier!

Kuhrtje
29 mei 2010, 00:21
Welkom hier :D

Nog een MetallicA fan erbij!!
Vorig jaar naar 2 optredens geweest van hun in Sportpaleis in Antwerpen en Ahoy Rotterdam.. Erg vet hoor!

Goede keus een Les Paul!
Heb er zelf nu ook 2, een special II en een Custom.. Spelen erg lekker, zeker ook voor MetallicA, wat ik eigenlijk het meeste speel :)

speulmenneke
29 mei 2010, 00:37
Hee Kevin,

Hartelijk welkom !!!

The Unforgiven
29 mei 2010, 12:39
Welkom hier :D

Nog een MetallicA fan erbij!!
Vorig jaar naar 2 optredens geweest van hun in Sportpaleis in Antwerpen en Ahoy Rotterdam.. Erg vet hoor!

Goede keus een Les Paul!
Heb er zelf nu ook 2, een special II en een Custom.. Spelen erg lekker, zeker ook voor MetallicA, wat ik eigenlijk het meeste speel :)

Vorig jaar kon ik helaas niet naar hun optredens komen, maar als ze binnenkort nog eens in Nederland of België zijn ben ik er zeker bij.