PDA

View Full Version : gitaarkoffer bij Thomann -levering door UPS



denis.hermans
26 mei 2010, 09:06
Hallo,

Ik heb een gitaarkoffer voor mijn Epiphone Sheraton II besteld bij Thomann :cheerup::strat::cheerup:.

Zal geleverd worden door UPS.

Ik vraag me af : wat gebeurt er als er niemand thuis is ten tijde van de levering ? Kan ik een tweede levering vragen of wordt de levering dan opgeslagen bij UPS (hebben depot in Brussel en woon zelf in Antwerpen :() of erger nog wordt alles teruggestuurd naar Thomann ? )

Excuses als dit een domme vraag is :makeup:

Denis

bass blom
26 mei 2010, 09:10
volgens mij gooit ups dan een briefje in je bus met de melding dat ze de volgende dag nog een keer pogen te brengen.

snaarplukker
26 mei 2010, 10:42
volgens mij gooit ups dan een briefje in je bus met de melding dat ze de volgende dag nog een keer pogen te brengen.Ja, of op het briefje een ander afleveradres vermelden en zichtbaar ophangen. Misschien bij buren?

Robdop
26 mei 2010, 16:58
nou ze schijnen gister bij me langs geweest te zijn, maar geen briefje hier hoor.
vandaag gaan ze 't weer proberen, maar nog steeds niet langsgekomen.......

bass blom
26 mei 2010, 17:12
bij mij kwam ups ook eens aan een dichte deur.
die bezorger trok zijn eigen conclusie, dat dit huis vast het woonhuis zou zijn van diegene met een muziekwinkel 200 meter verderop.
dus ik kon mijn bij thomann gekochte spullen de volgende dag daar gaan ophalen :dontgeti:

Nathalie
26 mei 2010, 20:55
Heb het ook al een aantal keren voor gehad dat UPS langskwam en dat ik niet thuis was, moest het pakket dan gaan afhalen in een postkantoor in de buurt.