PDA

View Full Version : topsoundseller.nl



Scotfan
25 mei 2010, 10:57
Ik heb maanden geleden een doubleneck 6-4 besteld bij www.topsoundseller.nl en ben nu al maanden verder: niks, noppes....
Het zou eerst 8 weken duren, maar ben al weer ruim een maand verder.
Wie heeft ook ervaring met www.topsoundseller.nl?

HaroldA
25 mei 2010, 12:08
Heb je ze al wel aan de telefoon gehad? Of ga je ze eerst op een forum zwart maken? :soinnocent:

jutter
25 mei 2010, 12:25
Logische volgorde is:
1) eerst op het forum zwart maken
2) daarna pas contact met ze opnemen....:seriousf:

levi
25 mei 2010, 14:31
door die naam alleen al zou ik nisk bij ze bestellen topsound seller cmon xd

HaroldA
25 mei 2010, 14:35
door die naam alleen al zou ik nisk bij ze bestellen topsound seller cmon xd

Ehm, wat? :???:

Volgens mij is of je toetsenbord, of je Nederlands kapot...

Dirk_Hendrik
25 mei 2010, 18:47
Ik heb maanden geleden een doubleneck 6-4 besteld bij www.topsoundseller.nl (http://www.topsoundseller.nl) en ben nu al maanden verder: niks, noppes....
Het zou eerst 8 weken duren, maar ben al weer ruim een maand verder.
Wie heeft ook ervaring met www.topsoundseller.nl? (http://www.topsoundseller.nl?)

persoonlijke gegevens verwijderd

Ukeloeder
25 mei 2010, 20:18
Dick is wel OK hoor. Die moet je gewoon even bellen, er is waarschijnlijk gewoon iets fout gegaan.

Scotfan
26 mei 2010, 16:29
Dat denk ik ook. Dat er gewoon iets is misgegaan. Sorry, dat het eerste bericht wat aanvallend overkwam, dat was niet de bedoeling. Ik heb net twee keer achter elkaar meegemaakt dat ik juridische maatregelen moest treffen met bedrijven die niet op een goede manier een bestelling afhandelden.
Dan is, hoe goed topsoundseller ook ten goeder trouw is, het gevolg dat je het gevoel krijgt van: "Niet weer, hè?", als het wat langer duurt.

Sommigen van jullie geven iig aan dat het bedrijf betrouwbaar is, dat is positief.

Jedeel
26 mei 2010, 17:01
Dat denk ik ook. Dat er gewoon iets is misgegaan. Sorry, dat het eerste bericht wat aanvallend overkwam, dat was niet de bedoeling.

Maar..... heb je nu al gebeld dan?

Scotfan
26 mei 2010, 20:47
Nog niet, doe ik morgen.

Swaag
26 mei 2010, 21:21
Morgen bellen?
In plaats van om 16.29 uur te posten had je beter dat bedrijf vandaag kunnen bellen..
Dan had je deze avond al de uitslag kunnen melden.

speedmusic
14 juni 2010, 12:50
En al gebeld? Het zou wel zo vriendelijk zijn om ons op de hoogte te brengen van het resultaat.

Scotfan
18 juni 2010, 16:24
Er is email contact geweest. (begin mei.) Het bleek dat nadat de levering een behoorlijke vertraging had.
Later zijn er nog email contacten geweest (eind mei tot 9 juni) en het bleek dat de gitaar niet eerder leverbaar was dan oktober. Ik heb een vervangend exemplaar besteld waarbij Dick mij aanbood om de koffer aan te bieden voor een schappelijke prijs. Deze zal binnen enkele werkdagen geleverd worden.

supahfuzz
21 juni 2010, 16:51
maar waarom koop je gitaar bij een webshop?????

HaroldA
21 juni 2010, 16:54
maar waarom koop je gitaar bij een webshop?????

Waarom niet? Het is overigens wel raadzaam om eerst wat info/recensies te zoeken van die shop maar daarna: vooral doen!

Als je graag de gitaar van tevoren in je handen hebt gehad natuurlijk niet, maar dat lijkt me logisch...

supahfuzz
21 juni 2010, 17:21
omdat vrijwel ELKE gitaar een goede beurt nodig heeft. Al die goedkopere gitaren, maar ook duurdere gitaren als Fenders etc hebben zonder uitzondering slecht uitgevijlde topkammen, te hoog. Afstelling is NOOIT optimaal. Dingen die je bij een winkel kunt bedingen, als de winkel het al niet gedaan heeft.
Meestal zitten er ruksnaren op, en als het goeie zijn , dan zitten ze er allang op (boottochtje china-rotterdam in een vochtige container)

Ik pak nogal wat gitaren uit dagelijks, ik praat letterlijk uit ervaring. (een paar decennia plus een paar jaar). Ik heb gitaren van Thomann gezien, toch echt een hele goede tent... reken er maar niet op dat die dingen een beurt krijgen.. schuiven met die dozen is het en meer niet. Dus daarom, waarom koop je een gitaar bij een webshop :)

HaroldA
21 juni 2010, 17:48
Dus daarom, waarom koop je een gitaar bij een webshop :)

Omdat hij daar goedkoper is en/of omdat het model niet in "jouw" gitaarzaak leverbaar is en/of omdat hij 2ehands is en/of hij niet meer gemaakt wordt en/of omdat hij veel goedkoper is en/of omdat je 'm zelf wel af kunt stellen en/of je 'm toch bij je vaste guitartech en/of je buurman af laat stellen, etc, etc...

supahfuzz
23 juni 2010, 11:56
kun je jezelf nog afvragen waarom dan in godsnaam zo'n gitaar die je alleen op plaatjes ziet, maar voor de rest heb je gelijk.

Scotfan
23 juni 2010, 18:33
achteraf gezien had ik de bestelling ook niet moeten doen. Of moeten afspreken het rembours te doen.
Ik wacht gewoon geduldig af. De levertijd is iig niet de genoemde "enkele werkdagen".