PDA

View Full Version : Marshall mkII superbass 1980



SoloGoof
23 mei 2010, 23:08
Hey allemaal...

Wat denken jullie van een marshall jmp superbass... (1980)
700 euro is toch niet echt veel.
Weten jullie iets meer over deze amp... wil hem trouwens gebruiken met mijn SG.
Komt dat goed op deze amp???

Mvg Jokke :rockon:

big dooley
24 mei 2010, 08:06
Hey allemaal...

Wat denken jullie van een marshall jmp superbass... (1980)
700 euro is toch niet echt veel.
Weten jullie iets meer over deze amp... wil hem trouwens gebruiken met mijn SG.
Komt dat goed op deze amp???

Mvg Jokke :rockon:

malcolm young speelt/speelde over een superbass... dus dat gaat zeker goedkomen
ken een bassist die nog zo'n ding heeft... had hem toendertijd gekocht voor 1250 gulden... doet ie dus nooit meer weg... klinkt erg lekker

the sure thing
24 mei 2010, 20:10
Hey allemaal...

Wat denken jullie van een marshall jmp superbass... (1980)
700 euro is toch niet echt veel.
Weten jullie iets meer over deze amp... wil hem trouwens gebruiken met mijn SG.
Komt dat goed op deze amp???

Mvg Jokke :rockon: In hoeverre is ie origineel? En hoeveel kanalen/inputs heeft ie? Als het een 100W is met 4 inputs en geen MV en verder origineel, is EUR 700 niet veel, maar ook niet weinig. Beetje onhandelbaar qua volume.

kenx
24 mei 2010, 20:39
In hoeverre is ie origineel? En hoeveel kanalen/inputs heeft ie? Als het een 100W is met 4 inputs en geen MV en verder origineel, is EUR 700 niet veel, maar ook niet weinig. Beetje onhandelbaar qua volume.

Met een attenuator moet dat toch te doen zijn?

Groetjes,

Kenny

Solidkick
24 mei 2010, 21:52
Die op Marktplaats?

kenx
24 mei 2010, 23:01
neen, volgens mij had hij die uit de plaatselijke koopjeskrant...

big dooley
25 mei 2010, 05:46
In hoeverre is ie origineel? En hoeveel kanalen/inputs heeft ie? Als het een 100W is met 4 inputs en geen MV en verder origineel, is EUR 700 niet veel, maar ook niet weinig. Beetje onhandelbaar qua volume.

superbass is altijd non-MV...

the sure thing
26 mei 2010, 08:58
superbass is altijd non-MV...Tsja, dan is EUR 700 wel "OK"....

kenx
26 mei 2010, 16:38
Tsja, dan is EUR 700 wel "OK"....

inclussief op maat gemaakte flightcase, heb ik gelezen, lijkt me dan toch geen al te gekke prijs... niet?

HaroldA
26 mei 2010, 17:04
inclussief op maat gemaakte flightcase, heb ik gelezen, lijkt me dan toch geen al te gekke prijs... niet?


In hoeverre is ie origineel? En hoeveel kanalen/inputs heeft ie? Als het een 100W is met 4 inputs en geen MV en verder origineel, is EUR 700 niet veel, maar ook niet weinig. Beetje onhandelbaar qua volume.

:soinnocent:

E-J
26 mei 2010, 20:24
Precies. Hou in ogenschouw dat het vrij lastig is er oversturing uit te halen. Ze zijn niet bepaald geschikt voor thuis, tenzij je hem als basis voor pedaaltjes wilt gebruiken. Bij zulke versterkers is het beste advies altijd TESTEN.

Je hebt dan ook nog een goede speakerkast nodig...

kenx
26 mei 2010, 21:13
Precies. Hou in ogenschouw dat het vrij lastig is er oversturing uit te halen. Ze zijn niet bepaald geschikt voor thuis, tenzij je hem als basis voor pedaaltjes wilt gebruiken. Bij zulke versterkers is het beste advies altijd TESTEN.

Je hebt dan ook nog een goede speakerkast nodig...

Een goede speakerkast heeft hij iig. Het is niet dat hij niets weet van versterkers, hij heeft nu een slp, en zou graag deze superbass kopen.