PDA

View Full Version : Leadgitarist A'dam-Zaandam zoekt hardrockband



Hudson's Soul
20 mei 2010, 17:24
Hallo allen,

Ik ben een 23 jarige leadgitarist (geen beginner!) die op zoek is naar een hardrockband. Ik zou graag muziek maken in de stijlen van Guns ‘n’ Roses, Metallica, Alter Bridge, Avenged Sevenfold, Nickelback etc. Het kan me niet hard genoeg zijn, áls er maar mooi in gezongen gaat worden (dus geen loos geschreeuw). Melodieuze hardrock/metal dus. En natuurlijk daar omheen ook de nodige ballads en bluessongs.
Mijn invloeden liggen sterk tussen Slash en Kirk Hammett qua soleerstijl, en wat betreft nummers schrijven is mijn smaak vrij breed. Toch neigt mijn voorkeur vaak naar de harde rocksoorten!
Ik vind het gaaf om nummers te coveren, maar eigen werk mag de overhand hebben wat mij betreft. Ideale bandformatie zou zijn drummer, bassist, leadgistarist, slaggitarist/zanger of slaggitarist en solo zanger, en eventueel toetsenist om de repertoiremogelijkheden te vergroten..

Greep uit mijn favo bands/artiesten:
Nirvana
Metallica
Guns ‘n’ Roses
The Offspring
Story Of the Year
Three Days Grace
Stereoside
Iron Maiden
Dire Straits
Alter Bridge
Nickelback
Shinedown
Logan
Avenged Sevenfold
Greenday
Van Halen
Gary Moore
Eric Clapton
Golden Earrings


Bedoeling is overigens wel om, naast de lol die we van het muziek maken beleven, te proberen veel optredens te scoren en misschien iets professioneel op te nemen.. Ik ben in ieder geval enthousiast en heb er zin in!

Als bovenstaande je aanspreekt, aarzel niet me te mailen!

Grtz
:lp: