PDA

View Full Version : Help me!! Ontwerpidee, plaatjes gezocht!



RS-Rik
20 mei 2010, 16:48
Ik zit er al een tijdje mee om zelf een jengelstengel in elkaar te zetten en nu is het om.

Laatst heb ik door 'n ruiltje met Superken_NL (via Lindstrom, via een vriendje van hem) een heel tof element (OBL 900XL) aan mijn collectie toegevoegd en ik heb ook al een hals en andere hardware.
Vandaag heb ik bij de Arnhemse Fijnhouthandel een heel mooi plankje mahonie gekocht.
Alle ingredienten om mee aan de slag te gaan.


Nu komt het, laatst zat ik wat te surfen op mn werk en ik kwam ontzettend mooie, onorthodox gevormde gitaren tegen die allemaal uit één stuk hout bestonden. De finishes waren uitsluitend geolied De vormen waren een beetje organisch/ ergonomisch. Geen strat's en tele's maar wat progressievere ontwerpen. De bouwer was een kleine amerikaanse particulier die er toch een stuk of 500 had gemaakt. Op zijn site een gigantische lijst met thumbnails, vrijwel alles had hij gefotografeerd. Helaas ben ik deze site kwijt.

Nu zoek ik dus plaatjes/ ideeën die hier een beetje mee strijken, post hier dus al je sites als je denkt dat het met wel eens kan zijn of waarvan je denkt dat het strookt bij mijn idee. (Als inspiratie)


Ik ben u allen zeer dankbaar!!!