PDA

View Full Version : hallo allemaal!



ErikS175
20 mei 2010, 11:20
Ik ben Erik Sinnige en ben dus net nieuw hier. Ik speel zo'n 20 jaar gitaar en geef sinds tien jaar les. Verder ben ik muziektherapeut en jazzgitarist (voor zover je dat als beroep kunt aanmerken..)

macwilliams
20 mei 2010, 18:54
Welkom hier.

BW87
20 mei 2010, 20:35
Hey hey, welkom hier,


muziektherapeut...nog nooit van gehoord!
is dat een soort therapie om andere stijlen muziek te leren luisteren? of om met bepaalde muziek te leren omgaan? :zz:

Duhsjaak
21 mei 2010, 04:05
Hi
Welkom!!!
En of jazzgitarist een beroep is. Was bijna helemaal weg. Ben altijd geneigd 'jazzguitarist' te schrijven uit narrigheid, omdat ik geloof dat (zelf) spot de beste aanval is.
Gezien mijn achtergrond heb ik je bij voorbaat al in mijn hartje gesloten.
Voel je je echt lekker bij hè bij zo'n welkom. Afijn, trek je dr maar niks van aan. Het ligt aan het tijdstip, moet je maar denken.
Ik heb gitaar leren spelen van oude jazz- en bluesnegers die nog leefden toen ik heel jong was. Vandaar ook mijn alias. Die bluesjongens denken dat ze altijd Duhsjaak zijn. Jazzguitaristen zijn een beschermde diersoort. Daarop mag je niet schieten als je ze in het wild tegenkomt.
Ik ben blij dat ze niet zijn uitgestorven.
Have fun!!!
Vrinedelijke groet Gus a.h.a. Duhsjaak

speulmenneke
22 mei 2010, 00:46
Welkom Erik,

Kun je iets meer vertellen over het vak 'muziektherapeut'?
Ik denk te weten dat je voor dat vak op het conservatorium moet hebben gestudeerd en dat je - met behulp van muziek - mensen (kinderen voornamelijk??) met een geestelijke achterstand kunt helpen. Klopt dat ??

mokumhum
22 mei 2010, 14:39
Hoi

Welkom.
Waar geef je les eigenlijk ?

Ik hou ook wel van Jazz maar ben zelf geen beroeps ofzo. Thuis doe ik nogal eens wat met Aebersold en de reelboeken. Buiten de deur komt er van Jazz niet veel terecht helaas.

Soms is muziek het enige wat een mens nog heeft om voor te leven, vooral bij de ouderen. Lijkt me best wel intens om die mensen in therapie te hebben.

grts

-Mokumhum