PDA

View Full Version : Tijd om op te stappen



G.G.
19 mei 2010, 19:21
De meesten van jullie hebben het verleden jaar al gemerkt toen mijn zoontje net geboren was. Ik was veel minder aanwezig en het bouwen stond al bijna helemaal stil.

Laatste tijd merk ik ook dat ik alleen nog maar een beetje de boel "scan" bij zelfbouw. Heb het laatste jaar ook geen nieuwe bouwprojecten meer gestart qua gitaren. En op zeer korte termijn verwacht ik ook lekker door te kunnen met 3 goeie strats en 2 tele's.

Verder ben ik meer in de Werkbank te vnden op het moment omdat ik nu liever klus aan mijn zelfbouw Champ II kloon, mijn zelfbouw A15MKII en mijn Champ 600 kloon. Ik ga me wat meer verdiepen in het buizen gebeuren en de houtbewerking komt wel weer wanneer ik weer een fatsoenlijke werkplaats heb.

Het lijkt me gepast om plaatst te maken voor een aktiever lid als mod. Suggesties en aandragingen graag via PM naar mij toe (incl. onderbouwing). Ik kwak ze wel weer op het moderatorgedeelte zodat daar de beslissing kan vallen en daarna lever ik mijn moderatorrechten in en ga verder als normaal lid. Dan kan ik weer lekker doen wat ik leuk vind, zonder verplichtingen.

Dealer
19 mei 2010, 19:32
leuk man, een zoontje!

Goeie en eerlijke beslissing

Als je chaos wil, en alles kapot en verwijderd kies mij!

ook n dikke 62 posts ervaring

oigun
19 mei 2010, 20:50
Versterkers bouwen is ook leuk!! Als het een verplichting wordt moet je idd stoppen. Maar.... Als je weer gaat bouwen wel ff een bouverslagje posten hè?

Hiro
19 mei 2010, 21:49
inderdaad goeie keuze, real life comes first.
Voor jezelf kiezen en voor je gezin die komen eerst.

Probeer verder te genieten als gewoon lid en geniet zonder overal op te moeten letten en bij te moeten houden, in de korte tijd die ik hier ben, heb ik goeie ervaringen met jou als moderator en ben blij dat je niet gewoon vertrekt maar ons bijvoegd als lid :)
Veel plezier met je gezin en met de verbouwingen van je gitaren.
Doe het lekker rustig, het leven gaat gewoon door en het forum ook ;)

pueblo
19 mei 2010, 22:04
dat is jammer... gelukkig blijf je nog gewoon als lid.

fred dons
20 mei 2010, 10:34
jammer maar wel begrijpelijk ! (leuk dat je verder wel gewoon blijft)

no 1 hops
20 mei 2010, 11:21
een ander 'nu' dus andere prioriteiten.
logisch en nodig, toch nog even een bedankje voor de mooie zelfbouw topics.
heb daar zeer van genoten

Hedge
20 mei 2010, 12:24
Goed om af en toe oprecht naar je eigen situatie te kijken en hernieuwde keuze's te maken. Ik blijf je bouwtopics in ieder geval volgen.

Hartelijk dank voor de bijdrage alhier als Mod.:cheerup:

bass blom
20 mei 2010, 16:15
:grouphug:

G.G.
20 mei 2010, 18:59
Thanx allemaal. Heb al 1 suggestie als PM binnen, bedankt!!!

Als er meer suggesties zijn....... ik zie ze wel.

pueblo
21 mei 2010, 19:11
:) hoe meer posts hoe beter denk ik

oknarb180
21 mei 2010, 22:34
Hey G.G.

Je doet wat je moet doen, en je keuze zal denk ik wel door iedereen worden gerespecteerd!
Door mij zeker!!! (ben bekend met de drukte met kleine smurfen en begrijp het helemaal!)
Gelukkig blijf je wel lid en kunnen we meekijken met je projecten.

vr.gr.

Branko

Noid
23 mei 2010, 18:25
GXXX GXXXX, bedankt! Logsiche beslissing, succes met de kleine, de bouw van je amps etc. Dank voor je moderating en verdomd voorzichtig met die hoge voltages in buizenamps.
Mod edit:

ff een verwijzing naar een andere "club" weg gehaald

heavy-metal-thunder
7 augustus 2010, 08:15
is logisch, mensen met kleine kindjes veranderen wat, andere interesses, veel bezig zijn met dat kleintje. Heb het lang geleden zelf ook meegemaakt en zie het de laatste tijd ook in mijn onmiddelijke omgeving. Maar dat komt terug hoor. Binnen 10 jaar wil die kleine niet meer bij papa op de schoot en ga je een deel van je oude gewoontes weer opnemen :-)
Have fun, de rest doet er niet toe. En geniet van de kleintjes, ze zijn zo snel groot

G.G.
20 augustus 2010, 22:16
Nu, 3 maanden later blijkt dat wanneer je bepaalde dingen aanpast achter de schermen, zoals de reportfunctie doorzetten naar email op gsm etc... wordt het allemaal wel een heel stuk gemakkelijker.

Per PM meer berichten gekregen dat ik beter kon blijven dan suggesties van nieuwe kandidaten, dus ik kijk het nog wel eventjes aan, zoals het nu gaat.

Ik post niet heel veel bij zelfbouw (zit nu meer in de werkbank) maar lees nog wel redelijk wat mee.

Stickeyfunctie gaat eraf (zijn toch al teveel stickeys) en een slotje erop.

ernieman
20 augustus 2010, 23:23
Merci G.G. voor deze (nu nog niet lijkend, maar later wel blijkend) wijze beslissing!