PDA

View Full Version : smash box van Ibanez ?!?



obstructie
25 april 2003, 21:33
Iemand ervaring met de smash box van Ibanez ?

Zhou
25 april 2003, 21:38
Ja, maar hij's al kapot

eeh...wel aardig, niet spectaculair

obstructie
25 april 2003, 21:42
Gebruik nu met een Metalzone en een RAT. Metalzone gaat me steeds meer tegen staan (hapert ook met aan/uit !@#$@) en de RAT gaat niet ver genoeg. Alternatief ?

Bins
25 april 2003, 23:28
Turbo Rat, of een Zoom tri-metal. Die nieuwe digitech pedaaltjes lijken me ook wel bruut, zit ook een metal-dinges tussen.

jorrit
28 april 2003, 15:24
zoom tri metal.....veeeel beter als de metalzone met toch redelijk te zelfde geluid...(zelfde soort distortion)

digitech...heb ik een gozer mee zien/horen optreden...klonk niet slecht maar niet zo goed als de zoom (die trouwens stil is en true bypass)

Mitch
28 april 2003, 19:25
True bypass, ja, dat beweren ze maar dat is niet zo. Verder geen verkeerd woord over de Zoom analoge bakkies hoor.

daron_kurt
28 april 2003, 20:19
ik heb de smash box, K geef het pedaal niets dan lof....behalve dat je 1 keer in de 6 tot 12 maanden een schakelaartje moet vervangen (kun je zelf kopen en vervangen, kost je 3 eruo ofzow..) Dus, wat mij betreft superpedaal, ik kom nog net nie klaar als ik hem aanzet...

basswasp
28 april 2003, 21:08
Wat voor een onderdeeltje moet je vervangen? 'k heb een soortgelijk Ibanez pedaal en ik heb weleens problemen met 't aan/uit trappen van dat ding...

daron_kurt
19 juni 2003, 21:11
sorry dak nie gereageerd heb eerder, was t alweer vergeten, sja, een schakelaartje werd mij vertelt, dus ik heb die gekocht en er in gedaan (vervangen) en toen deed hij het weer, vraag maar bij je gitaarboer, t koste mij 2,50 euro....