PDA

View Full Version : is dit een goede keuze?



dasdas_46
25 april 2003, 21:12
voor een echte helemaal beginner??

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2524143994&category=23 84

dan heb ik het vooral over die laatste van de vier, of iemand moet zeggen dat een andere beter is. ik ben dus echt helemaal een beginner, wil er nog niet mee optreden en dat soort dingen, alleen een beetje voor mezelf spelen.

Luca P
25 april 2003, 21:14
Ha, zou ik niet doen!
Ze zijn allemaal verkeerd om gebouwd!

Zonder dollen, ik heb geen idee.
Ik ken ze niet.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Luca P op 2003-04-25 21:15 ]</font>

dasdas_46
25 april 2003, 21:16
okee, ben linkshandig :wink: maarre ik weet dat niemand van een afstand kan zien of ze goed zijn, maar er staat wel wat informatie bij en vroeg me af of iemand met die informatie een beetje kon uitmaken of het een redelijke beginnersgitaar is

wietse
25 april 2003, 21:48
als je nu effe met de zoek functie op het forum om stagg gaat zoeken zie je dat er nogal wat over gezegd is.
de conclusie is dat het leuke beginners gitaren zijn maar ook niet meer dan dat.
je kan natuurlijk altijd om iets 2ehands gaan zoeken.
voor gebruikers kritieken moet je op harmony central kijken heb je tenminste een idee wat je er van kan verwachten.
de meeste stagg's komen amper aan een mager zesje toe wat geluid aangaat.

gerrekat
25 april 2003, 21:58
Trek je er niets van aan als je weinig wil uitgaven zal j nooit een topper in huis halen deze zijn volgens mji prima om mee te beginnen.

De reviews op harmony central zijn een grote hoop BUllshit iedereen zit dingen af te kraken waar ze nog nooit op ghebben gespeeld omdat ze toevallig van het concurrerende merk houden.

Of ze zitten hun eigen gear allemaal op te hemelen, BS!

Om te beginnen is dit volgens mij prima, een Epiphone is al snel een heel stuk duurder, maar dit soort gitaren zijn tweedehands helaas geen flikker waard, dus kwijtraken zal je ze niet snel!

hansoonk