PDA

View Full Version : Epiphone SG hee!



gitaarfreakz
18 mei 2010, 20:47
ik heb op marktplaats een Epiphone sg Vintage gekocht met Gibson slagplaat(jaja) en hard case voor 250 euro. Hij heeft de gitaar Maandag gepost, dus ik zit vol ongeduld te wachten. Had iets door kunnen sparen voor een Gibson special maar ben tog maar voor de Epi gegaan, goede keuze?

EINDELIJK EEN SG!!:mmmm::crazyhappy::crazyhappy::crazyhappy::cra zyhappy::crazyhappy::crazyhappy::crazyhappy::crazy happy::crazyhappy

zodra ik de SG heb post ik een paar foto's,
ik ga hoogst warschijnlijk sparen voor een Angus Young Humbucker,

weet iemand of deze goed "past" in een Epiphone?
Weet iemand waar ik deze pickup niet al te duur kan kopen (2e hands?)

TimS
18 mei 2010, 20:51
Je hebt wel flink wat betaalt voor de case en slagplaat dan, een nieuwe kost toch maar iets meer dan 200 euro?

Maar gefeliciteerd, en wel foto's posten als je de gitaar binnen hebt.

RS-Rik
18 mei 2010, 21:10
Volgens mij valt die prijs wel mee, 2e hands vintage, cheapo voor 125, en de slagplaat ook voor 125. bedenk wel, 2 gibby pups zijn sowieso 100 per stuk (of 120) en dan ook nog een slagplaat, die zijn ook nog eens 20/30 euro. En de knoppen en switch.. Dan is 250 een prima prijs.

Je kunt nog overwegen als je ooit een upgrade gaat maken naar een goeiese Epi om die slagplaat (loaded) erop te knallen. Voor 250 heb je geen miskoop gedaan imho

TimS
18 mei 2010, 21:14
Oh, ik dacht dat hij gewoon een grotere slagplaat bedoelde als op een Gibson SG standard ipv de kleine slagplaat die normaal op een Epi SG vintage zit.

guitarkid
19 mei 2010, 09:20
ik heb op marktplaats een Epiphone sg Vintage gekocht met Gibson slagplaat(jaja) en hard case voor 250 euro. Hij heeft de gitaar Maandag gepost, dus ik zit vol ongeduld te wachten. Had iets door kunnen sparen voor een Gibson special maar ben tog maar voor de Epi gegaan, goede keuze?


Hallo Gitaarfreakz.

Dus de gitaar uit Veendam gekocht! Vraag me alleen af waarom je dan nu nog de vraag stelt of het een goede keuze was.... :dontgeti:
Dat vroeg ik je ook al bij de oorspronkelijke post over die Made in China-gitaar nadat je 'm besteld had (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=135369 ),
en waardoor er een onmogelijke discussie ontstond... Niets bijgeleerd?

zoals een van jullie terecht opmerkte had ik beter dit topic geplaatst VOOR ik de gitaar zou bestellen, maar ik ben dom geweest en heb dit niet gedaan.


Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant (zo'n Gibson slagplaatje..., tja), maar ik denk dat je er wel veel plezier van gaat hebben. Bovendien zit er een case bij, altijd handig!
Gefeliciteerd.

Gr. C.

PS. Misschien deze aanschaf ook nog even in dat andere topic melden? Dan weet iedereen daar dat het toch is goedgekomen.... :cheerup:

lindstrom
19 mei 2010, 09:25
En even wit spuiten hè? ;)

guitarkid
19 mei 2010, 09:36
En even wit spuiten hè? ;)

Grrrrrrrr....!!!

C.

gitaarfreakz
20 mei 2010, 16:33
ik he bde gitaar ontvangen!!:cheerup::cheerup::cheerup::cheerup::ch eerup::cheerup:

maar ik mag het pakket niet openmaken omdat ik straf heb van mijn moeder, dus mag het morgen pas:(:(:(

ik zal morgen pics plaatsen

Bolder
20 mei 2010, 16:58
ik he bde gitaar ontvangen!!:cheerup::cheerup::cheerup::cheerup::ch eerup::cheerup:

maar ik mag het pakket niet openmaken omdat ik straf heb van mijn moeder, dus mag het morgen pas:(:(:(

ik zal morgen pics plaatsen

Oh oh wat heb je geflikt? Trouwens wel een helse straf. Had ze bij mij niet moeten proberen

Gitaar4LifeDude
20 mei 2010, 16:59
iets in mij vraagt me af waarom je dit nou moest posten, niet bepaald goed voor je street credebility he ;)
veel plezier met je gitaar, ik had zelf misschien liever doorgespaard voor de gibson special maar met epi is niks mis.

guitarkid
20 mei 2010, 17:00
maar ik mag het pakket niet openmaken omdat ik straf heb van mijn moeder, dus mag het morgen pas:(:(:(

Wauw, een moeder naar mijn hart...!!! :seriousf: :seriousf: :seriousf:
Wat heb je uitgespookt, jongen ???

Gr. C.