PDA

View Full Version : Mazda 323f....



mohawk
25 april 2003, 19:35
Hej zoals jullie al weten ga ik morgen naar musik produktiev om een nieuwe 4x12inch cabibet te halen,en aangezien er denk ik niet zo veel verschil inzit kwa maten enzo,was mijn vraag of jullie wisten of die in mn auto past..het zal wel niet maar ik kan et altijd vragen,anders sta ik daar morgen en dan past ie er niet in,en das ook zo lullig..

Alvast bedankt.

Robbert
25 april 2003, 20:16
Ik heb eens een 4x12 kast opgehaald in Venlo, kom zelf uit Amersfoort.
Daar aangekomen begon ik toch ook wel erg te twijfelen of dat ding in onze '94 Astra hatchback zou passen.

Paste precies! Hoefde dus niet met lege handen naar huis.

Afmetingen 80 cm breed, bijna 90 hoog en 35 diep. Denk dat het wel in de meeste auto's past hoor.
Bankje naar voren en proppen maar..

Succes!

skabouter
25 april 2003, 20:18
als je geen mini, fiat 500 of smart hebt past het wel joh. moet kunnen, toch ?

mohawk
25 april 2003, 20:28
Hmmz ik heb dus ook al 2 extra passagiers...ik zal wel ff me broer lief aan kijken :smile:

Rectifier
26 april 2003, 00:58
Je broer heeft vast zoals alle broers een grote bek.... :grin: past ie mooi op de trekhaak. Hehehe

Hebben ze'm wel op voorraad? Bel voor de zekerheid. Kom je daar niet voor lul.
Is mij al wel eens overkomen.

mohawk
26 april 2003, 16:04
Ik heb mn auto van me broer meegekregen,maar dat was maar goed ook want zelfs daar paste ie met moeite in,ik wou dus zon Peavey cabinet halen van 400 euro,hadden ze niet....Nou dan die Behringer maar,hadden ze ook niet....er stond dr nog wel 1 van Variac,maar dat klonk toch zo kut,dus ik heb nu maar een Peavey Standard 412MS gehaald voor 565 pleuros,maar hij klinkt fantastisch :smile:

Sj03rd
26 april 2003, 16:47
Dus nu moet je altijd als je je kast wil vervoeren de auto van je broer lenen........HANDIG!!!

dit is de reden waarom ik mn 4x12 wegdeed en hij pastte zelfs in mn wagen!

mohawk
26 april 2003, 17:55
Nee als wij moeten optreden dan hebben we een aanhanger,en als ik ergens heen ga om gewoon te spelen heb ik nog 2 andere 4x12 en die passen dr wel in...

Rectifier
26 april 2003, 20:02
Mooi dat ik toch gelijk had...niet.... :grin:

wietse
26 april 2003, 20:12
Op 2003-04-26 17:55, schreef mohawk:
Nee als wij moeten optreden dan hebben we een aanhanger,en als ik ergens heen ga om gewoon te spelen heb ik nog 2 andere 4x12 en die passen dr wel in...

lekker met een aanhanger 1 keer gedaan en nooit weer ding was niet te houden door de harde wind zijn gelukkig heelhuids thuis gekomen.(en het was nog wel een tandemasser)
kan je ook niet opschieten als je naar huis wil met zo'n ding achter je auto.
en als je het al doet loop je kans op een rampscenario heb ooit eens een rockabilly bandje geholpen hun gear weer bij elkaar te zoeken.
aanhanger was gekanteld ,de schade was 1 rickenbacker hals gebroken ,contrabas in de sloot,en 2 versterkers aan gort.
krijg nog het kippevel als ik er weer aan denk.
dus koop een stationcar of busje als je in een band speelt veilig en gemakkelijk.

kokeleko
26 april 2003, 21:37
Mijn station is ook zo vol :grin: