PDA

View Full Version : Ik ben



cwa
17 mei 2010, 09:21
Hallo allemaal,

Ik ben Corné Wagtmans 34 jaar en in het dagelijks leven ben in docent ict en cgo coördinator op een school in Breda. Mijn vrouw en ik zijn een half jaar geleden gestart met gitaarles en vinden het beide erg leuk. We zijn gestart met een Manuel Saveras nylonsnarige gitaar welke net een stapje boven een instapgitaar zit. In de tussentijd heeft mijn vrouw de overstap gemaakt naar een staalsnarige (Jack Benner) omdat ze de smallere hals prettiger vindt. Afgelopen weekend heb ik een elektrische gitaar erbij gekocht (Ibanez sa260fm) om ook hier eens op te gaan spelen. Voorlopig blijf ik lekker lessen op mijn klassieke gitaar want ik vind dat nog steeds geweldig spelen.

Ik hoop hier veel informatie vandaan te halen en wellicht ook jullie in de toekomst van informatie te voorzien. (al zal het vooral halen zijn aangezien ik een echte beginner ben)

Groetjes,

Corné

MRecord
17 mei 2010, 12:20
Welkom,

Ik hoop dat je hier veel leert.

Ruben

BW87
17 mei 2010, 20:49
Ahh een breda-enaar :D (zit er op school ^_^)

welkom op dit forum,


//commerciele spam :seriousf:

als je wat beginnerslessen/muziektheorie wilt hebben ik geef in de buurt voor ver onder de normale prijzen les aan beginners :speed:

lehua768
19 mei 2010, 05:34
Afgelopen weekend heb ik een elektrische gitaar erbij gekocht (Ibanez sa260fm) om ook hier eens op te gaan spelen.

cwa
19 mei 2010, 08:21
Hoi,

Mrecord: Ik ga hier zeker veel leren.
BW87: Een ex-bredanaar, waar zit je op school? (ik heb b.t.w. al een lerares dus ik ga geen gebruik maken van je aanbieding :) )
lehua768: Ik had inderdaad op het forum al gelezen dat jij dezelfde gitaar had gekocht (voor erbij). Volgens mij een goede/fijne gitaar maar ik kan dat nu nog niet goed beoordelen want ik zit nog op het niveau "Mieke had een lammetje, lammetje........" (haha, wel iets verder hoor maar nog lang niet op niveau).

BW87
19 mei 2010, 16:36
Hoi,

Mrecord: Ik ga hier zeker veel leren.
BW87: Een ex-bredanaar, waar zit je op school? (ik heb b.t.w. al een lerares dus ik ga geen gebruik maken van je aanbieding :) )
lehua768: Ik had inderdaad op het forum al gelezen dat jij dezelfde gitaar had gekocht (voor erbij). Volgens mij een goede/fijne gitaar maar ik kan dat nu nog niet goed beoordelen want ik zit nog op het niveau "Mieke had een lammetje, lammetje........" (haha, wel iets verder hoor maar nog lang niet op niveau).

achja kon het proberen :p

ik zit op De Rooi Pannen

macwilliams
20 mei 2010, 18:53
Welkom hier.

Duhsjaak
21 mei 2010, 04:18
Hi CWA + lief
Heel verstandig om een dubbel abonnement op dit forum te nemen voor 1 prijs. Ik zou ook korting vragen bij de modderator.
Welkom.
Gaat het om het niveau of om de lol? Ik zou me van niveau helemaal niks aantrekken. Doorgaans hebben mensen die beginnen over jouw niveau dat zelf helemaal niet. Dus (zie andere intro): Keep on rockin'.
Heel veel plezier!
Gus a.k.a. Duhsjaak

speulmenneke
22 mei 2010, 00:38
Hallo Corne (en eega),

Welkom op het forum, veel plezier en succes verder.

cwa
25 mei 2010, 14:59
Hi CWA + lief
Heel verstandig om een dubbel abonnement op dit forum te nemen voor 1 prijs. Ik zou ook korting vragen bij de modderator.
Welkom.
Gaat het om het niveau of om de lol? Ik zou me van niveau helemaal niks aantrekken. Doorgaans hebben mensen die beginnen over jouw niveau dat zelf helemaal niet. Dus (zie andere intro): Keep on rockin'.
Heel veel plezier!
Gus a.k.a. Duhsjaak

Duhsjaak,

Ik snap even niet wat je bedoelt met een dubbel abonnement?
Ik heb mij hier maar één keer geregistreerd hoor.

En het gaat me idd om de lol dus, niveau interesseert me niet zo op het moment.

groet,

Corné