PDA

View Full Version : Ik stel me voor



duncan1995
15 mei 2010, 23:55
Hallo,
ik ben duncan, 14 jaar, en speel nu ongeveer 2 jaar gitaar
ik ben begonnen op een strateocaster en speelde toen vooral muziek als greenday, maar heb na een jaar een VIG Eruption( lijkt op een les paul maar dan met dubbele EMG-HZ humbuckers)gekocht, maar de gitaar is crap:dontgeti: kijk maar even mn post op het elektrische gitaar gedeelte. nu speel ik een stuk meer metal omdat ik daar meer uitdaging in vind dan bv punk rock.
nja dit was het dan wel:P

ik hoop veel van jullie te horen op het forum dan zal ik dat ook zo veel mogelijk doen:D

Rembull1980
18 mei 2010, 16:05
Welkom! :blast:

lehua768
19 mei 2010, 05:35
nu speel ik een stuk meer metal omdat ik daar meer uitdaging in vind dan bv punk rock.

macwilliams
20 mei 2010, 18:51
Welkom hier

lemmonsgrowontrees
30 mei 2010, 15:57
Hi,

Ik ben Melvin, 14 jaar, speel ongeveer 1,5 jaar Elektrisch en Akoestisch gitaar. Doe het nu nog op Ibanez speelt prima,maar wil graag naar Gibson, (Les paul, Les paul junior.. iemand?) Peavey Vyper als versterker, heeft alles wel ingebouwt lijkt wel =) verder eh.. oja ik zoek nog een bandje =)

Maarja ik dacht ik stel me even voor :P

lxwlove
31 mei 2010, 08:05
Ik was de eerste keer op dit forum, weet niet waar ik wens iedereen fijn weekend

Il_Falco
31 mei 2010, 08:07
Hallo,
ik ben duncan, 14 jaar, en speel nu ongeveer 2 jaar gitaar
ik ben begonnen op een strateocaster en speelde toen vooral muziek als greenday, maar heb na een jaar een VIG Eruption( lijkt op een les paul maar dan met dubbele EMG-HZ humbuckers)gekocht, maar de gitaar is crap:dontgeti: kijk maar even mn post op het elektrische gitaar gedeelte. nu speel ik een stuk meer metal omdat ik daar meer uitdaging in vind dan bv punk rock.
nja dit was het dan wel:P

ik hoop veel van jullie te horen op het forum dan zal ik dat ook zo veel mogelijk doen:D

Nou Seymour, dat is een mooie naam!! :seriousf:
Welkom!

lindstrom
7 juni 2010, 10:52
Welkom hier! :ok:

Rich69
11 juni 2010, 16:14
Welkom op het forum, Seymour!