PDA

View Full Version : Waar Larrivees te koop?



Wilson101
15 mei 2010, 16:35
Ik ben op zoek naar een Larrivee D-02E gitaar in Nederland.
Weet iemand welke gitaarwinkel Larrivees verkoopt?
Bedankt!

Cue Zephyr
15 mei 2010, 16:38
Ik weet alleen Rock Palace en Max Guitar in Den Haag, maar geen van beide hebben het model waar jij naar zoekt.

freddy
15 mei 2010, 16:46
Muziekhuis Souman in Wezep,Kees Dee in Amersfoort zijn zeker 2 zaken die zeer veel Larrivee in huis hebben.

Wilson101
15 mei 2010, 17:30
Bedankt! Ga ik even kijken.

gertgert
15 mei 2010, 17:48
myfavouriteguitars.com
't is niet in nederland, maar als je weet wat je wilt kunnen zij hem direct bij larrivee bestellen naar jouw specs. heb ik ook gedaan. geen moment spijt ondanks dat je iets koopt wat je niet hebt vastgehouden. de dollarkoers is natuurlijk wel bepalend voor het prijsverschil. ik heb voor een kleine 2100 euro een larrivee gekocht die bij kees dee voor 3500 euro te koop stond.. en je krijgt elk jaar een kerstkaart van myfavouriteguitars! ;)

Mr.Bluesbreaker
16 mei 2010, 14:11
TFOA in Bergentheim (OV) heeft er ook nog een aantal hangen, ook nog een te gekke D-09 Madagascar Rosewood. Ze hebben nu ook een sale tot 1 juni, alleen heb ik volgens mij de laatste 2e handse daar weggepikt deze week:D

LaurentB
16 mei 2010, 16:23
Ik meen dat Luthiers in Den Bosch ze ook heeft, maar ik weet niet waar je woont?

Wilson101
16 mei 2010, 17:01
Ik meen dat Luthiers in Den Bosch ze ook heeft, maar ik weet niet waar je woont?

Groningen, met een vakantiehuis in Twente!
Haha, zit op kamers.

Mr.Bluesbreaker
16 mei 2010, 17:46
Ah, altijd goed, meer Groningers! Als je een keer mijn OM60 wilt testen, ik woon ook in de stad. Of weet je al zeker dat je een dreadnought wilt?

Flipkoos
17 mei 2010, 13:53
Tonika heeft er ook een paar hangen. Westerhaven had er ook een paar.

Onmeunig Hans
17 mei 2010, 21:33
Honderd procent zeker ben ik niet maar ik heb dacht ik wel eens een 02 series gezien bij Huygens in Hengelo. Ik weet niet of het een D, L, P of andere serie was. Nu is hun website geen top, je kunt ze eens bellen.

danielw
18 mei 2010, 06:17
van vliet muziek in woerden verkoopt ze ook,
wat ze nu hebben weet ik niet maar je kunt altijd ff informeren.

gr daniel

Wilson101
19 mei 2010, 15:19
Ah, altijd goed, meer Groningers! Als je een keer mijn OM60 wilt testen, ik woon ook in de stad. Of weet je al zeker dat je een dreadnought wilt?

Bedankt, maar ik heb gisteren mijn keuze gemaakt! Ik had voor het eerst een Martin vast (DX1RGT), en ik wist meteen dat dat hem was. Wat een geluid. :lovelove:

Wilson101
19 mei 2010, 15:20
Honderd procent zeker ben ik niet maar ik heb dacht ik wel eens een 02 series gezien bij Huygens in Hengelo. Ik weet niet of het een D, L, P of andere serie was. Nu is hun website geen top, je kunt ze eens bellen.

Ben ik een paar weken geleden geweest, en ze hadden inderdaad een D-02! Bedankt!

Daniel78
2 juli 2011, 09:44
Luthiers in Den Bosch heeft inderdaad Larrivées. Daar komt die van mij ook vandaan en ik kan niet in woorden uitleggen hoe gelukkig ik ermee ben. :) Daarnaast krijg je daar ook nog eens echt en oprecht advies en inleving in je wensen. In short, excellent customer service :)