PDA

View Full Version : Nog niet voorgesteld....



marco v
15 mei 2010, 15:03
Ik kijk al even rond en post zo af en toe eens wat, maar ik had me nog niet netjes voorgesteld...
Marco, 36 jaar, woonachtig in de stad van glas, kaas en durex.
Van beroep, tsja tot voor kort salesmanager, totdat ook bij dat bedrijf de economische crisis merkbaar was en ik met een aantal anderen fulltime thuis mocht gaan zitten. Van beroep dus klusjesman, tuinier, prive filmcriticus, noem het maar op, oh ja, gitarist.
Ik heb jaren klassiek les gehad, speel nu zoŽn 25 jaar, pauzes meegerekend.
Voorkeur bluesrock, maar ik speel nog zo nu en dan klassiek.
In diverse bandjes gespeeld, totdat ik vanwege werk geen tijd meer had voor deze hobby. Binnenkort heb ik weer een optreden, op de lagere school van mijn nichtje:seriousf: De leiding daar had het verzoek aan muzikale familieleden om eens wat te laten horen, ach, ik heb nu tijd genoeg om aan dat verzoek gehoor te geven.
Wat doe ik hier? Tijd killen en zo af en toe iets aardigs te lezen, nieuwe informatie verzamelen en zo nu en dan mijn mening over iets geven.
Anyways, hallo allemaal.

speulmenneke
16 mei 2010, 00:24
Hallo Marco,

Welkom op het forum. Ik heb ook jarenlang klassiek gitaar gespeeld, totdat ik overging op elektrische gitaar..... daarna nooit meer klassiek gespeeld. Sterkte ermee, en ik hoop dat je snel een nieuwe baan zult vinden!!