PDA

View Full Version : sweet child 'o mine solo



Keevinkos
14 mei 2010, 15:02
Heeft iemand voor mij een tab van 'de grote' solo van sweet child o mine? Ik ben op zoek naar eentje waar de noten ook boven of onder staan, omdat ik uit de tabs niet echt veel wijs wordt qua timing en duur van de noten:???:

JiJeWoW
14 mei 2010, 15:07
Gebruik een "goede" tab van ultimate-guitar en luister naar het nummer voor de timing.

Keevinkos
14 mei 2010, 17:27
het gaat mij vooral om het snelle stukje waarbij voor het eerst de wah gebruikt wordt, hierbij komt ik er niet uit. Het stuk ervoor ken ik al, dat is te doen met de cd. Maar het snelle nog niet:dontgeti:

Orbis
15 mei 2010, 15:28
Is er geen ProGuitar-tab of Powertab-tab te vinden? Die zijn gewoon met timing en alles, het (in het geval van Powertab gratis) programma kan de tab desnoods voorspelen.

Overigens: Windows Media Player 10 en hoger kunnen zeer goed de afspeelsnelheid van een nummer verlagen, zonder dat het geluid vervormt. Dat maakt een solo net een stuk begrijpelijker.

Paulio
15 mei 2010, 18:08
Je zou ook een programma'tje kunnen downloaden om hem vertraagd af te spelen, ik gebruik zelf transcribe, is niet gratis, maar je kan hem wel proberen met een trial:ok:

mrweird
15 mei 2010, 19:57
Is er geen ProGuitar-tab of Powertab-tab te vinden? Die zijn gewoon met timing en alles, het (in het geval van Powertab gratis) programma kan de tab desnoods voorspelen.

Overigens: Windows Media Player 10 en hoger kunnen zeer goed de afspeelsnelheid van een nummer verlagen, zonder dat het geluid vervormt. Dat maakt een solo net een stuk begrijpelijker.

Ja hoor. ff google'en op "sweet_child_o_mine.ptb" en je heb 'm zo gevonden