PDA

View Full Version : electric mistress en delay



floyd
13 mei 2010, 19:39
Hallo

Laatst vroeg ik mij af hoe mijn sound zou zijn, zonder flanger op de delays!
Zodoende snel twee pluggen aan een jackbus gesoldeerd en maar proberen.
Resultaat het geluid van de flanger valt volledig weg, en de delay klinkt wordt er ook niet beter op. Volgens onderstaande tekening had ik het aangesloten. Heb ik dit helemaal verkeerd, of zijn er andere mogelijkheden?

http://img140.imageshack.us/img140/9382/de7electric.jpg

Mitch
13 mei 2010, 20:11
Het duurde even voordat ik begreep wat je bedoelde, maar je wil dus dry/wet naar één versterker sturen. Daar zal vast wel een leuke soldeeroplossing voor zijn, maar waarom moeilijk doen?
Of je gebruikt de dry out/wet out daadwerkelijk en stuurt ze naar twee separate versterkers of je sluit de effecten gewoon aan in serie op één versterker.

floyd
15 mei 2010, 21:22
Het duurde even voordat ik begreep wat je bedoelde, maar je wil dus dry/wet naar één versterker sturen. Daar zal vast wel een leuke soldeeroplossing voor zijn, maar waarom moeilijk doen?
Of je gebruikt de dry out/wet out daadwerkelijk en stuurt ze naar twee separate versterkers of je sluit de effecten gewoon aan in serie op één versterker.

Ik gebruik ze normaal gesproken ook in serie, maar dit idee kwam in me op en wou het eens proberen. conclusie zo werkt het in ieder geval niet ;)