PDA

View Full Version : After Midnight - Eerste recording



BasT
11 mei 2010, 12:28
Goedenmiddag mede forumleden,

Ik heb vandaag maar eens een keertje een nummer opgenomen, namelijk After Midnight van J.J. Cale.

Nu wou ik dit gewoon eens voor de lol doen en gewoon kijken of ik zoiets kan en om misschien m'n solo "skills" eens wat op te kalafateren. De solo zal naar jullie toe waarschijnlijk ongeinspireerd en makkelijk klinken, voor mij was het al een flinke uitdaging :sssh:

http://www.t-fox.nl/music/

Wees vrij om het helemaal af te schieten :soinnocent:

charles
11 mei 2010, 12:57
Ik vind het mooi - ook leuk geluid, past bij het liedje. Je zingen vind ik ook goed.

Of je solo te "makkelijk" is, maakt mij weinig uit, eigenlijk - het past bij het liedje en klinkt lekker. Ik ben niet gek op solo's, maar kan deze wel apprecieren.

beruk
11 mei 2010, 13:04
Goed gedaan! Solo goed te pruimen hoor, hoort idd bij het liedje. I like!

guitarguru
6 december 2010, 11:15
Heel prettig om naar te luisteren, zowel je stem als het gitaarwerk. Schrijf je ook eigen werk? Wil je nog wel andere dingen horen uitvoeren.

Duhsjaak
6 december 2010, 14:55
Ik vind het mooi - ook leuk geluid, past bij het liedje. Je zingen vind ik ook goed.

Of je solo te "makkelijk" is, maakt mij weinig uit, eigenlijk - het past bij het liedje en klinkt lekker. Ik ben niet gek op solo's, maar kan deze wel apprecieren.

Hi
Makkelijk of spatzuiver zijn dingen waar ik mij niet zo druk over maak. Hoe klinkt het (en dan ook de klank zelf) dat is waar het mij persoonlijk om gaat.

Ik ben het dus goeddeels eens met Charles. Vandaar de quote. En solo's zijn vreselijk overschat.

En er zullen best opmerkingen te plaatsen zijn (iets meer lef bij het zingen doet al veel goed denk ik), maar ik heb er met plezier naar geluisterd.
Zet de tweede take maar vast in de steigers. Van wat komt wat, zeiden ze op de markt. Van het ene idee kom je op het andere, vrij vertaald.

Groet, Gus

Riky
8 december 2010, 13:59
heb er ook prima naar kunnen luisteren. Mag iets spannender door iets gedurfter te zingen, maar klinkt leuk hoor!