PDA

View Full Version : Koch Twintone gezocht (liefst in België) om te testen



timkermans
10 mei 2010, 09:18
Hey guys,

heeft er iemand van jullie een Twintone die ik eens een avondje kan proberen/huren? Ik zou hem graag in bandformatie proberen om de clean headroom te checken tov mijn (luidruchtige) drummer...

thnx

wytz
10 mei 2010, 16:27
Ik oefen met mijn bandje in nijmegen, dus ik denk dat het wat lastig is om langs te komen. Ik kan je wel vertellen (ik heb zelf ook een hard meppende drummer) die twintone blijft makkelijk lang genoeg clean. Lijkt geen eind aan te komen.
Om de een of andere reden hoor je tegenwoordig niet meer veel op het forum over koch. Dit verbaast me want ik vind het zelf echt een waanzinnige versterker, en ik herken helemaal niets in de kritiek die deze wel eens krijgt. Heb nu vijf jaar een twintone en elke bandrepititie blijft het een klein feestje. Ik zou hem zeker aan bevelen!

Tankman
10 mei 2010, 16:48
Aan het testen in bandformatie kan ik je niet helpen. Bij ons in de winkel staat wel een twintone head met een 2x12 cabinet eronder. Ik moet zeggen dat ik het ook zeker een heerlijke versterker vind. Hij laat de pure tone van je gitaar goed horen, en voegt niet echt veel eigen karakter toe. Je hoort echt je gitaar over dat ding. Zeker een aanrader...en hij kan idd loeihard zonder op te breken.

Herman
10 mei 2010, 17:22
Woon in het Noorden van het land, maar ook hier iemand met een meppende drummer. En ondanks dat ik weinig clean speel, kan ik je ook verzekeren dat de Twintone niet heel snel opbreekt, terwijl ik er nog vrij "hotte" buizen in heb zitten.