PDA

View Full Version : Fender G-DEC 3 Thirty Combo



frisian
8 mei 2010, 20:37
Hallo, is er al :noob:iemand die zijn ervaring met de Fender G-DEC 3 thirty combo wil delen

frisian
11 mei 2010, 15:15
Nog niemand die deze in zijn bezit heeft, zag hem bij tonika in Groningen staan voor € 339,= Ben benieuwd of hij zijn Fender naam waar maakt. Op youtube alleen maar lovende woorden, maar is volgens mij alleen maar ''reclame''. Ben benieuwd wat de kenners van dit Forum er van vinden
:ok:

frisian
11 juni 2010, 14:40
Zijn er al forumleden die ervaringen hebben met deze versterker :Fender G-DEC 3 thirty combo.

frisian
14 juli 2010, 12:53
Na een prima review in ''de Gitarist'' ben ik benieuwd of er intussen ook al forumleden praktijk ervaring hebben met deze versterker.

macwilliams
14 juli 2010, 13:07
Volgens mij heeft er niemand hier een G-dec of dat ding is zo slecht dat ze er niet vooruit voor durven te komen.

Rutger
14 juli 2010, 14:04
Je vraagt nu al zolang om een mening dat je hem volgens mij al drie keer zelf had kunnen uittesten!

TimS
14 juli 2010, 14:38
Na een prima review in ''de Gitarist'' ben ik benieuwd of er intussen ook al forumleden praktijk ervaring hebben met deze versterker.
De Gitarist heeft al een tijdje hele bladzijden met reclame van Fender over die G-Dec, dus ik zou niet meteen alles geloven wat je leest...

frisian
14 juli 2010, 14:51
Is ook de reden om gebruikers ervaring te vragen, als ik de poen bij elkaar heb voor een elektrische gitaar en versterker ga ik hem ook testen, zoek iets dergelijks om thuis lekker te rommelen

Tankman
14 juli 2010, 21:41
Hadden er laatst een ter reparatie in de winkel en hebben de allereerste versie tot vorige week nog ook gehad. Leuke dingetjes. Ze klinken erg goed en de mogelijkheden zijn eindeloos, maar hij is echt veels te duur voor wat je krijgt. In dat segment kun je veel beter een Peavey Vypyr 15 voor 109 euro of Vypyr 30 voor 199 euro kopen. Een Vypyr Tube zou natuurlijk helemaal mooi zijn. :ok:

Dirk van der lei
16 juli 2010, 15:31
Persoonlijk vind ik een prima amp. compact en handzaam, ook voor mensen die thuis voor de rest niet veel apparatuur hebben is dit zeker leuk. zitten goed bruikbare backingtracks in voor het oefenen van je toonladders. ook meespelen met je mp3tjs is makkelijk.
Ik vind er een leuk geluid inzitten maar niet spectaculair. Voor een beginnende gitarist of als oefenversterker is het prima, al vind ik hem voor een niet technische persoon in de bediening te moeilijk. Maar is misschien ook gewoon wat handigheid in krijgen.
Weet niet of het duur is ben niet echt thuis in die kleine transistor dingen. Heb wel het idee dat je veel versterker hebt voor je geld. Maar als je niet geeft om de backingtracks en usb aansluiting enz zou ik idd iets anders kiezen.