PDA

View Full Version : Rapportage spam/kwalijk bericht etc.



guitarkid
7 mei 2010, 12:44
Vraag: wat gebeurt er als ik spam, een kwalijk bericht o.i.d. meld via de daartoe geëigende weg, het driehoekje bij het bericht?
Ik heb dat een paar dagen geleden gedaan n.a.v. een post die ik echt spam vond bevatten, maar er is tot nu toe noch binnen het topic, noch naar mij gereageerd.
Ik voel me niet gepasseerd of zo, maar ben wel nieuwsgierig hoe het traject dan verder gaat, zeker omdat het de eerste keer was dat ik dit bij de hand had.
Iemand van de moderatoren..?

Gr. C.

Don Capo
7 mei 2010, 12:47
Dan krijgt de moderator van het desbetreffende forum een e-mail. Het kan zijn dat daar niet, of niet direct, op gereageerd wordt. Een PM naar een andere mod kan dan soms uitkomst bieden.

guitarkid
7 mei 2010, 12:49
Hallo Don Capo.

Da's snel..... ;)
Ik zal een van de moderatoren een PM sturen hierover!

Gr. C.

Mitch
7 mei 2010, 19:55
Het wil wel eens voorkomen dat we het er niet mee eens zijn. Hebben we tijd over dan PB'en we dat naar de rapporteur of het wordt in het topic vermeld maar het kan ook gebeuren dat daar even geen gelegenheid voor is. Maar wat Don al zegt: de rapportage gaat naar de mods van het betreffende subforum. Is dat een subforum waar om één of andere reden de mod afwezig is dan kan het even duren. Is het dringend, dan kun je een PB'tje sturen naar de super moderatoren (klinkt interessanter dan het is) Han S, bert k en ondergetekende. Wij kunnen namelijk de posts in alle subfora bewerken.
Je kan ook altijd even klikken op de button "Bekijk forumleiding" onderaan de hoofdpagina, dan zie je in één oogopslag welke moderator online is.

guitarkid
7 mei 2010, 22:32
Hallo Mitch en Don Capo.

Dank voor jullie reacties, zowel hier als via PM.
Mijn vraag is naar volle tevredenheid beantwoord.

Gr. C.