PDA

View Full Version : Fender Classic Player Jaguar HH testen



Anti
7 mei 2010, 10:31
Hoi,

ik ben aan het kijken voor een nieuwe gitaar en mijn oog is gevallen op de witte Fender Classic Player Jaguar HH. Het enige probleem is dat ik dat ding hier in de buurt (Belgisch Limburg) nog nergens heb zien hangen.
Ik weet dat je deze makkelijk voor €1000 met case kan bestellen bij Thomann maar ik ben iemand die liever toch eens op een gitaar speel vooraleer ik hem aanschaf.

Weet misschien iemand een gitaarwinkel (liefst in de nabije omgeving) waar deze te testen is? Of zijn er gitaarwinkels waar je een gitaar vrijblijvend kan bestellen (natuurlijk mits serieuze interesse) zonder aankoopverplichting? Of zou ik de gok wagen en hem toch online bestellen?

Alvast bedankt voor het advies.

hole
7 mei 2010, 10:39
Thomann heeft een 30 dagen retourbeleid, dus je kunt zonder problemen bestellen.

Anti
7 mei 2010, 10:56
Ah, dat is inderdaad mooi. En zijn de gitaren die van thomann komen, ook fatsoenlijk afgesteld?

hole
7 mei 2010, 11:03
Daar heb ik geen ervaring mee, maar er zijn hier vast wel mensen die daar iets over kunnen zeggen.

Maar op zich een afstelbeurtje is niet zo lastig, kan je makkelijk zelf.

Weeble
7 mei 2010, 12:32
Thomann heeft een 30 dagen retourbeleid, dus je kunt zonder problemen bestellen.

Echt waar? Dus je kunt 1 maand lang een dure gitaar 'lenen'?
Zit er nog een duur prijskaartje aan verzendkosten bij?
Zo niet, dan weet ik al wat ik deze zomervakantie ga doen :P

Ronald.ZaZ
7 mei 2010, 12:33
Slopen is kopen ;)

Weeble
7 mei 2010, 13:21
Och, s'zomers een korte broek en shirt aan, komt er geen bucklewear :D

hole
7 mei 2010, 13:24
Echt waar? Dus je kunt 1 maand lang een dure gitaar 'lenen'?
Zit er nog een duur prijskaartje aan verzendkosten bij?
Zo niet, dan weet ik al wat ik deze zomervakantie ga doen :P

8 euro verzendkosten

Anti
9 mei 2010, 12:52
Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze gitaar?

humbucker
9 mei 2010, 14:11
Misschien regelmatig eens gaan kijken bij jacky claes en JnR. LL Music Center in Maaseik heeft ze misschien ook wel hangen.

Bij Caerts in Leuven kan je een gitaar bestellen zonder aankoopverplichting. Caerts heeft trouwens hele goeie prijzen!

Venlonaer
10 mei 2010, 09:16
Ik heb een Fender Jaguar HH Special...Het is geen classic, maar die mag je best komen proberen, ik woon in Limburg.

Anti
11 mei 2010, 17:12
Bedankt voor het aanbod, maar het is niet meer nodig.

Cadeau van mijn vriendin omdat ik 1.5j gestopt ben met roken:

http://steven.anxma.com/pics/1.JPG
http://steven.anxma.com/pics/2.JPG

vulvasonic
11 mei 2010, 17:25
Mag ik haar telefoonnummer?


Mooi ding man, mazzelplasser!
Heb je een gouden lul of zo? :D

Anti
11 mei 2010, 17:59
Mag ik haar telefoonnummer?


Mooi ding man, mazzelplasser!
Heb je een gouden lul of zo? :D
:seriousf:, nee op beiden.

Was wel vlugger hier dan verwacht. Zondag avond bestelt bij Thomann en vandaag rond de middag al aan huis. Alles netjes verpakt, gitaar was bespeelbaar (maar niet lekker afgesteld) en alles is in prima staat. Super.

Weeble
11 mei 2010, 22:31
Wow das wel een erg leuk kado!
Misschien moet ik ook beginnen met roken, gezien stoppen met roken leuke beloningen oplevert!

Anyhow veel speelplezier:ok:

vulvasonic
11 mei 2010, 22:56
:seriousf:, nee op beiden.
Egoïst!!! :sneaky:


;)



Was wel vlugger hier dan verwacht. Zondag avond bestelt bij Thomann en vandaag rond de middag al aan huis. Alles netjes verpakt, gitaar was bespeelbaar (maar niet lekker afgesteld) en alles is in prima staat. Super.

Thomann is een prettige en betrouwbare zaak. Wees trots op je gitaar en haal er je beste uit.

Vraagje; heeft Fender voor dit model aanpassingen gedaan aan de functionaliteit van de schakelaartjes, of is dit identiek aan het origineel?

Anti
11 mei 2010, 23:10
Dit zat bij de gitaar (afbeelding is gegoogled)
http://img528.imageshack.us/img528/7851/jaguarswitchesdiagramoh9.jpg

Ik vind vooral de blend rollers geweldig. Je kan daardoor echt veel verschillende sounds uit de gitaar halen.

Nathalie
11 mei 2010, 23:16
Thomann heeft een 30 dagen retourbeleid, dus je kunt zonder problemen bestellen.

Je moet er toch wel ff rekening mee houden dat de transportkosten voor eigen rekening zijn, en dat is toch wel iets meer dan de € 8 die zij aanrekenen.

Ook al is geen retour nodig, vond toch dat ik het ff moest melden ;)

vulvasonic
11 mei 2010, 23:17
Da's inderdaad erg slim. Goed bezig daar bij Fender.

Venlonaer
11 mei 2010, 23:58
Geen dank! Oeh lekker gitaartje hea zo'n Jaguar:lovelove: gefeliciteerd der mee man!

Dweezman
12 mei 2010, 10:25
Zo zeg, is dit fabriek-af met die HB's enzo? En zat er zo'n koffer bij een Classis Player?

Prachtig ding!
(met het karakter van een zelf customized Jag)

Anti
12 mei 2010, 11:12
Hoi,

er zitten standaard 2 Enforcer humbuckers in. De kist zat er niet bij (wel een gigbag).

Anti
14 mei 2010, 21:37
Ik vroeg me af of er misschien uit Belgisch Limburg zin en tijd heeft om mijn nieuwe jag eens tegoei af te stellen? Ik heb nogal wat moeite met het afstellen van de brug.

groeten,

caliban
15 mei 2010, 09:05
Vet dude! Ik woon in Zonhoven, wil altijd wel een keertje komen geilen op je axe. Afstellen kan ik waarschijnlijk niet veel meer van als de gemiddelde gitaargod..