PDA

View Full Version : feedback effects



fender182
24 april 2003, 18:17
kan iemand mij een paar feedback effecten pedaaltjes noemen? ik weet nu dat boss ze heeft maar ik weet nog niet welke boss het is. zit er nog veel kwaliteitsverschil in de merken? ik wacht op antwoord.. alvast bedankt.

Negative K3 fan
24 april 2003, 18:19
gewoon je volume zover mogelijk opendraaien of zo veel mogelijk scheur pedaaltjes achter elkaar aanzetten.

skabouter
24 april 2003, 18:21
hmmm, kan zijn dat ik het was dat boss die pedals heeft. maar ik kijk naar naar de boss folder van 2002. en er staat geen feedbacker in

ik zei dat omdat ik een GT-6 heb. en daar zit zowel feedbacker als ANTI-feedbacker in. ik ging er automatisch van uit dat er dan ook losse pedals van zijn. maar das dus niet zo. tenminste niet van boss....

Negative K3 fan
24 april 2003, 18:26
de boss DF-2 distortion feedbacker wordt neit meer geproduceerd, waarschijnlijk niet zondeer rededn van die pedalen hebben een slechte reputatie.

fender182
24 april 2003, 18:37
en skabouter, ben je tevreden over dat gt 6 pedaal? ik zou namelijk niet weten wat een beetje goed is en wat niet. en een goed distortion pedaal? is die gt 6 ook van boss?

Mitch
25 april 2003, 00:12
Ik heb een keer een gozer horen spelen met die DF-2 en die kon er erg leuke effecten uit toveren. Beetje à la Fuzz Factory: je met er mee leren omgaan, maar dan kun je er aparte dingen mee doen.
Werkte als volgt: kort intrappen - distortion inschakelen. Daarna ingetrapt houden - feedbacken