PDA

View Full Version : Eastwood



psychofrank
5 mei 2010, 23:24
Hallo ik heb een leuke Eastwood GP maar de hoge E snaar raakt tijdens het spelen van de hals en blijft achter de 2e of 3e fret hangen. Zeker als je bluesy speelt en bend. War kan ik hier aan doen?

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=180184326&key=GZKG7GJ6 :punk:

Venlonaer
5 mei 2010, 23:34
niet benden??:dontgeti:

nickofzo
5 mei 2010, 23:35
andere kant op benden;)

Pepe
5 mei 2010, 23:38
De uiteindjes polijsten en misschien moeten ze een tikje krijgen.

hezz
5 mei 2010, 23:45
Vooral ook op je techniek letten dat je de snaren niet van de hals trekt. Verder even de randjes van die 2de of 3de fret bijvijlen (tevens meteen ook de anderen als ze ergens ook nog een beetje scherp zijn ofzo)

Duhsjaak
6 mei 2010, 17:19
Hi PsycoFrank, PsychGus hier
Heb zelf diverse Eastwood gitaar en bas. En ze zijn niet de goedkoopste, maar ik vind ze errug OK voor het geld.
Voordat ik er aan zou gaan lopen vijlen, zou ik m laten controleren waar ik m vandaan had gehaald. Ik vermoed bij Marijn van Digitaar wil ik? Zo niet (bijvoorbeeld 2e hands) zal ie er ook wel even naar willen kijken denk ik zo.
Het lijkt mij een heerlijk gitaartje en om daar nou zo ineens aan te gaan lopen klooien lijkt mij geen goed nieuws.
Sterkte!
Gus a.k.a. Duhsjaak

psychofrank
7 mei 2010, 22:31
Je hebt gelijk ze zijn veel te mooi om te verkloten. Ik laat hem wel inde winkel nakijken. Zijn die eastwoods nu kopies van oude gitaren, vergeten gitaren zeg maar ? En welke elementen heeft mijn GP , ze benaderen zo dicht een P 90...:gitarist: