PDA

View Full Version : Gitaarbouwersmeeting 2010



Gitaarbouwer
5 mei 2010, 21:50
Op zondag 6 juni 2010 vindt in Bunnik (bij Utrecht) de derde Gitaarbouwersmeeting plaats. Met diverse interessante demo's en presentaties en natuurlijk de verkiezing van de mooiste zelfbouwgitaar.

Aan deze editie hebben wederom diverse Gitaarnetters hun medewerking verleend. Op het zelfbouwforum (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=132338) is een speciaal topic ingericht. Check de website (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl) voor het programma (onder voorbehoud).

Tot ziens op 6 juni!

kenx
5 mei 2010, 22:12
Wat is er man? Is het zo nodig om in zoveel subfora hetzelfde topic open te doen? Schrik dat er niet genoeg volk op af komt... Met 440 posts, dacht ik toch wel dat je wist wat mag/niet mag op dit forum hoor...

Gitaarbouwer
5 mei 2010, 22:41
Wat is er man? Is het zo nodig om in zoveel subfora hetzelfde topic open te doen? Schrik dat er niet genoeg volk op af komt... Met 440 posts, dacht ik toch wel dat je wist wat mag/niet mag op dit forum hoor...

We doen dat elk jaar op deze manier. De reden is dat er zeer veel Gitaarnetters betrokken zijn bij deze dag. Ook vanuit het Akoestische forum. En die moeten toch ook ingelicht worden. Dus dat is het verhaal eigenlijk...

Normaal gesproken stem ik dit bericht vooraf af met de moderator. Dit keer heb ik het eens andersom gedaan, dat was misschien niet zo handig;-)

hendrix2
6 mei 2010, 00:13
Ik besluit om deze toch te laten staan. Gitaarbouwersmeeting is een jaarlijks fenomeen waar vele gitaarnetters plezier aan beleven. Ik denk ook niet dat Gitaarbouwer daar iets aan verdient ofzo, het is puur enthousiasme.

Mochten de andere mods (Don Capo of LaurentB) het daar toch niet mee akkoord zijn, dan hoor ik het graag :).

Don Capo
6 mei 2010, 11:20
Hij mag hier van mij best blijven staan. Toch zullen we hier even over moeten discussieren. Volgens de regels mag het officieel niet en ik ben eigenlijk tegen het meten met twee maten. Tot die tijd blijft dit topic gewoon open omdat ik de argumenten van Hendrix2 snap en deel.

EDIT: Dat discussieren gebeurt in het moderatorforum voor alle duidelijkheid.

Don Capo
7 mei 2010, 11:56
-------Update---------

Vers van de pers.

Van enkele leden heb ik (en andere mods) klachten gekregen over dit topic. Het zou als spam gezien worden.

Aangezien het hier een evenement betreft waar geen winst op wordt gemaakt EN dat ontstaan is vanuit het Gitaarnetforum door onze eigen leden (dit wist ik ook niet eerlijk gezegd) laten we het hier staan. Voor alle criticasters; er is hier geen sprake van sponsoren, wij ondersteunen dit soort initiatieven. Ik hoop dat iedereen hier zich in kan vinden.

Met vriendelijke hoogachtende groeten
Uw moderator
Don Capo