PDA

View Full Version : weer effe ingeslagen.



wietse
4 mei 2010, 18:41
dit keer in een pandjeshuis in leeuwarden, 2 gitaren, 1 baskoffer, gigbag, peavey oefen ampje, digitech deathmetal pedaaltje met voeding, 2 kabels.
en dat alles voor 250 euro.
de ene gitaar is een cheapo bc rich warlock waarvan de toplock was verwijderd en een stelschroef van de fijntuners mist, effe nieuwe toplockblokjes gehaald , boutjes had ik wel en eerst maar een normale schroef ter vervanging van de fijnstemmer er in gedraaid.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/warlock.jpg
helaas een loodzware multiplex plank maar hij speelt verder wel erg goed, weet nog niet wat ik er mee doe, heb nog geen warlock model in de collectie maar aan de andere kant spreekt deze uitvoering me ook niet zo aan.
de andere is een ariaGT series van een jaar oud en amper bespeeld, bon van the groovefactory zit er nog bij, die zat in die baskoffer en me maar mooi stil gehouden dat die er niet bij hoort, koffers zijn altijd handig en verkopen goed.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/ariagt2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars/ariagtmercy.jpg

die speelt trouwens ook erg goed, moet hem nog wat beter afstellen maar dat komt wel klaar.

geen superdeal maar ook beslist geen slechte deal, hier valt nog wel wat aan te verdienen, zal nu eerst weer snaren bestellen die zijn dus nu op.

Riky
4 mei 2010, 18:44
Netjes! Die aria is wel vet!

Jasper.
4 mei 2010, 20:36
Die aria is inderdaad errug vet! Die BC Rich is ook niet raar trouwens.
Goeie deal! En nu maar zien of het je nog wat oplevert. (Vast wel)

Chocola
4 mei 2010, 20:38
Leuke dingetjes Wietse!

wietse
5 mei 2010, 08:10
Netjes! Die aria is wel vet!

en als je nagaat dat die dingen nieuw rond de 200 euro kosten, alder body, volgens de winkels een echte flamed maple top, dat betwijfel ik zal wel fotoflame zijn, licensed floyd rose, splitable humbucker.
man het lijkt wel of de matsumoku tijden weer herleven, zoveel voor zo weinig.
heb hem nu goed afgesteld, had wel wat voeten in de aarde want er zat een setje 0.09 op, en die heb ik dus vervangen door een setje 0.10 dus de brug kwam hemelhoog te staan.
de schroeven in stapjes dus verder de body in gedraaid tot de brug goed stond, man wat speelt dat ding licht echt een super gitaartje alleen voor een beginner dus dankzij de floyd niet echt aan te raden.
dit is een STG-GTR denk dat je dan beter voor een STG-GT kan gaan die heeft een normale trem, maar het is echt waar voor je geld deze aria.

joke
5 mei 2010, 09:06
heb je ook een foto van dat oefenampje?

wietse
5 mei 2010, 10:40
heb je ook een foto van dat oefenampje?

staat al op m'n site op de te koop afdeling.
basic dingetje maar daar is de prijs ook naar.

trouwens de aria is al weg, kwam een kennis bij me langs die kocht al het akoestische spul, paar versterkertjes en die aria.
daar werd hij helemaal verliefd op, snelle handel dus.

budje
5 mei 2010, 10:40
Het was dan ook een heel lekker gitaartje!