PDA

View Full Version : What's up?



Robstar
4 mei 2010, 19:21
Ola mensen, ik zal me even voorstellen:

Ik ben Robin en ben 25 jaar. Ik woon in de omgeving van Rotterdam en studeer. Ook geef ik af en toe eens wat lessen Nederlands op middelbare scholen en werk ik één dag in de week op een bakkerij.

Altijd wilde ik al een instrument bespelen. Afgelopen Kerst heb ik een acoustische gitaar gekregen en ben sindsdien onafscheidelijk. Het gaat lekker en vind het zooo tof.

Ik luister vooral naar bandjes als Kooks, Raconteurs, Shins, Arctic Monkeys, Kings of Convienience en Radiohead. Maar ik vind Jimi Hendrix, Neil Young, Bob Dylan en Pink Floyd bijvoorbeeld ook helemaal geweldig. Ook leuke popmuziek, hiphop en jazz is natuurlijk wel te vinden.

De reden waarom ik me heb geregistreerd, is om het aantal weergegeven posts per pagina te vergroten, zodat het kwijlen op Het Grote Stratocaster topic wat minder tijd kost. Die optie heb ik overigens nog niet gevonden. :D

En misschien dat iemand me nog kan helpen bij de aanschaf van m'n eerste elektrische gitaar. Ik ben op het moment verliefd op een Classic 50 Serie strat (fiesta red!), maar misschien dat dat nog gaat veranderen na enige tijd hier rondgestruind te hebben.

Ik denk dat dit het wel was. Hoe was jouw dag? ;)

Robin

macwilliams
5 mei 2010, 08:29
Welkom,

succes met het kwijlen.