PDA

View Full Version : HNGD Fender Deluxe Player Strat mim



Nocki
4 mei 2010, 15:04
Hi,

Al een tijdje loop ik te kijken naar een leuk stratje. Na een paar Squiertjes gekocht te hebben wist ik wat ik wilde. Maple toets en een of andere burst. Wat ik er leuk vondt was gouden hardware...

Toen kwam ik opeens deze gitaar tegen en heb ik m maar gekocht! Leuk ding. Ik ben helemaal happy. Vanavond foto's en meer info!

Hier alvast een link. de kleuer is sienna sunburst...

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0133000327

ijzerbroot1
4 mei 2010, 15:44
Gefeliciteerd met de aankoop! Prima gitaar, ik heb er ook een. Alleen dan in honey blonde. Alleen de vintage tuners vond ik een kwestie van wennnen.

Rooker
4 mei 2010, 16:49
Erg gaaf ding!!
Vind die blauwe ook wel heel mooi:makeup:
:strat: rule

Nocki
5 mei 2010, 10:28
http://img689.imageshack.us/img689/2193/stratkd.jpg

dit is m dan. foto van de vorige eigenaar. De slagplaat met fender noiseless pu's is vervangen maar zit er wel nog bij. Ik denk dat ie marktplaats op gaat.
De slagplaat die er nu op zit heeft een Seymour Duncan tb95 erin zitten en 2 Lollar pu's Een Blonde en een Tweed.

Over de Seymour ben ik nog niet helemaal uit of die in deze gitaar hoort maar de Lollar pu's zijn erg mooie pu's.



Heerlijk gitaartje. Ik ben gisteren bezig geweest om m naar mijn zin af te stellen en heb er gelijk 0.10's op gelegd ipv de 0.09's.

Heerlijke gitaar! blijft enorm goed op stemming en klinkt geweldig!

budje
5 mei 2010, 10:32
Sienna sunburst is zo'n mooi kleurtje, vooral met een maple hals!!!

Maar dan met een witte slagplaat ;)

(jaja, gitaarnet is er om te zeuren :seriousf:)

Hendriks
5 mei 2010, 11:01
Mooi , Lollar pickups zijn te gek.

Nocki
5 mei 2010, 11:08
Sienna sunburst is zo'n mooi kleurtje, vooral met een maple hals!!!

Maar dan met een witte slagplaat ;)

(jaja, gitaarnet is er om te zeuren :seriousf:)

Hihi.. serieus? De Noiseless zitten op een rode pearloid slagplaat maar dat vindt ik niet mooi. Wit ben ik ook geen fan van eigenlijk. Ik vind zwart wel stoer maar misschien zijn er mooiere kleuren. Misschien komt dat nog maar tot nu toe ben ik erg verrast.
Nog nooit een strat gehad die ik niet neer kon zetten. steeds komt er iets nieuws uit mn handen en ook steeds sneller... erg leuk dus..


Mooi , Lollar pickups zijn te gek.

Leuk om te horen. Ik kende ze nog niet... Maar ze klinken te gek. En ze zijn enorm aanslag gevoelig...

marc_o
5 mei 2010, 13:25
http://img689.imageshack.us/img689/2193/stratkd.jpg

dit is m dan. foto van de vorige eigenaar. De slagplaat met fender noiseless pu's is vervangen maar zit er wel nog bij. Ik denk dat ie marktplaats op gaat.
De slagplaat die er nu op zit heeft een Seymour Duncan tb95 erin zitten en 2 Lollar pu's Een Blonde en een Tweed.

Over de Seymour ben ik nog niet helemaal uit of die in deze gitaar hoort maar de Lollar pu's zijn erg mooie pu's.



Heerlijk gitaartje. Ik ben gisteren bezig geweest om m naar mijn zin af te stellen en heb er gelijk 0.10's op gelegd ipv de 0.09's.

Heerlijke gitaar! blijft enorm goed op stemming en klinkt geweldig!


Te gek Nocki!

Ik zit ook sterk te denken aan een dergelijke strat, of in ieder geval eentje met brughumbucker voor m'n coverband.

Nocki
5 mei 2010, 13:28
Tja... Wie had dat ooit gedacht. Nocki blij met een strat. Ikzelf in ieder geval nooit.
De reden is dat ik voor de lol een Calibber stratje had gekocht voor een paar tientjes met maple toets... Dat was wel heel erg fijn dus toch maar de stap gezet. \

Tis een heel fijn gitaartje. sta de hele dag te spelen...

vulvasonic
5 mei 2010, 14:40
Dit zijn prima strats. Ze zitten waarschijnlijk ook niet voor niets al iets van 20 (???- gokje) jaar, ongewijzigd in het aanbod van Fender. Ik heb zelf altijd al een zwak gehad voor de blauwe uitvoering.

Persoonlijk vind ik het tortoise slagplaatje en de witte PU-covers aantrekkelijker, maar dat boeit verder geen kut. De humbucker is een welkome aanvulling op de veelzijdigheid van de gitaar.

Mooi ding, Nocki. Heel veel plezier ermee! :cheerup:

Nocki
5 mei 2010, 14:47
Bedankt ! Leuk om te horen!

Die Noiseless pickups die er origineel inzitten. Is dat nog wat of kan ik ze echt beter wegdoen?

marc_o
5 mei 2010, 15:01
Bedankt ! Leuk om te horen!

Die Noiseless pickups die er origineel inzitten. Is dat nog wat of kan ik ze echt beter wegdoen?


Prima, gewoon houden. Als je vindt dat ze lekker klinken is dat toch in orde?

Nocki
5 mei 2010, 15:03
Prima, gewoon houden. Als je vindt dat ze lekker klinken is dat toch in orde?

Ze zijn er los bij geleverd. Er zitten nu Lollars in en een Symour duncan.... Maar als de Noiseless Pu's er interesant gevonden worde dan kan ik die natuurlijk ook proberen...