PDA

View Full Version : Line6 Relay G50 is binnen!



Yek1
3 mei 2010, 21:52
Vandaag is m'n Relay G50 (digitale wireless) geleverd door Thomann.
De stevigere opvolger van de G30.

Maar helaas .... het blijkt een exemplaar te zijn voor de Engelse markt (verkeerde adapter).

Gaat retour dus. :-(

Rongear
4 mei 2010, 16:18
Das Jammer, want t is een superding vergeleken met de g30!!! :strat:

Bl44t44p
4 mei 2010, 17:07
Kun je dat niet gewoon oplossen met een universele adapter? Heb ik ook gedaan met mijn X2 wireless uit de VS...

el loco
4 mei 2010, 18:33
Heb hem ook vandaag gekocht! (met goeie adapter! :D ) Ding ziet er vet uit, aanstaande zaterdag giggen dus dan kan ie zich gelijk bewijzen. Ben sowieso te spreken over de behuizing, komt solide over. Hier thuis op het oefenversterkertje klonkt het prima, maar ben benieuwd naar het echte werk!

Valoosj
5 mei 2010, 12:15
Nu maar hopen dat je hem in 2012 niet in de vuilbak moet gooien. Blijkbaar zou de bandbreedte zo druk gebruikt worden tegen dan, dat alle draadloze audio niet meer werkt dan.

Er zijn meerdere bronnen beschikbaar, dit is de eerste die google weergeeft.

http://www.zichtlijnen.nl/content.asp?path=xieumruc

Yek1
5 mei 2010, 12:19
Nu maar hopen dat je hem in 2012 niet in de vuilbak moet gooien. Blijkbaar zou de bandbreedte zo druk gebruikt worden tegen dan, dat alle draadloze audio niet meer werkt dan.

Er zijn meerdere bronnen beschikbaar, dit is de eerste die google weergeeft.

http://www.zichtlijnen.nl/content.asp?path=xieumruc


Pessimist ;-)

Anyway, deze apparaten gebruiken de 2.4gHz bandbreedte, niet de gebruikelijke UHF-band. Geen idee of de gesignaleerde (potentiële) problemen ook daarop betrekking hebben.

Yek1
5 mei 2010, 12:19
Kun je dat niet gewoon oplossen met een universele adapter? Heb ik ook gedaan met mijn X2 wireless uit de VS...

Yep, Thomann stuurt een bijpassende adapter.

Speeddemon
5 mei 2010, 13:54
Weet iemand of de belt-clip van de transmitter van de G50 steviger bevestigd is dan die van de G30?
De andere gitarist van Tributör heeft een G30, en dat ding is na een klein half jaar al losgekomen. :dontgeti:

el loco
6 mei 2010, 08:15
Die Belt-clip (overigens superstrak afgesteld, denk niet dat ie van je band afmietert) zit met een schroef vast in de metalen behuizing. Het ding komt erg stevig over, maar hoe lang dat blijft is natuurlijk de vraag...

hole
6 mei 2010, 09:16
Yep, Thomann stuurt een bijpassende adapter.

....zaterdag? :dontgeti:




:soinnocent:

el loco
9 mei 2010, 07:40
Gisteren een gig mee gedaan, eerste indruk is erg goed! Geen hoorbaar verlies in kwaliteit, ruisvrij (als in: geen extra ruis toegevoegd ;) ) Vind alleen het kabeltje aan het zendkastje wat kort, daar had wel 25 cm bijgemogen wat mij betreft. Anyways, props voor line 6, ik ben erg tevreden!

Speeddemon
9 mei 2010, 11:39
Vind alleen het kabeltje aan het zendkastje wat kort, daar had wel 25 cm bijgemogen wat mij betreft. Anyways, props voor line 6, ik ben erg tevreden!
Dat is toch een jack-jack kabel, die je los kan halen van de zender?
Zelf een stukje goede kabel kopen, 2 Neutrik pluggen, waarvan 1 Silent plug aanzetten. Nooit meer plops bij gitaarwissels, en je kan je versterker aan laten staan.

supahfuzz
9 mei 2010, 17:21
die silent pluggen trek ik altijd rot. klotedingen

el loco
9 mei 2010, 18:46
Dat is toch een jack-jack kabel, die je los kan halen van de zender?
Zelf een stukje goede kabel kopen, 2 Neutrik pluggen, waarvan 1 Silent plug aanzetten. Nooit meer plops bij gitaarwissels, en je kan je versterker aan laten staan.

Nope, geen jack-jack, anders had ik zelf ook wel zoiets verzonnen uiteraard. Is zo`n plugje met 3 dunne pinnetjes! Overigens is het wel te doen, langer was alleen beter geweest!




...
:D

voor gitaarwissels zet ik gewoon m`n tuner aan (staat op mute) werkt prima!

Raffie
13 mei 2010, 17:03
Heb hem ook aangeschaft gisteren , lijkt in ieder geval oerdegelijk , en doet natuurlijk wat je ervan verwacht ...

Raf