PDA

View Full Version : HNGD: Fender ratjetoe SuperStrat



VanMeekeren
3 mei 2010, 18:14
Zo, vandaag een nieuwe gitaar opgesnort. Ik kreeg reactie van een jongeman uit Limburg die interesse had in mijn Randall RG100ES. Goed, gezien de specs geen rare deal, dus ik heb ingestemd.

Thuis even op gespeeld en tot de conclusie gekomen dat hij 'best goed klinkt'. Ok, hij haalt het niet bij mijn DeLuxe Strat en al helemaal niet bij de Gibson Std. die ik daarvoor had, maar daar is de prijs ook naar. Ik denk dat ik hem even houd en dan maar de verkoop in knikker.

Van Meekeren

Feauteaux:

http://i384.photobucket.com/albums/oo286/VanMeekeren/68818398_3-fender-scalloped-superst.jpg

http://i384.photobucket.com/albums/oo286/VanMeekeren/68818398_2-fender-scalloped-superst.jpg

JeroenP
3 mei 2010, 20:29
Gave plank man! Wel apart zo zonder slagplaat en enkel 2 buckers.
Speelt dat nou lekker, zo'n scalloped neck?

Venlonaer
3 mei 2010, 20:54
wow die is echt gaaf! :rockon:

wat kost zo'n strat nouw, ik wil haar wel uitproberen(kopen):soinnocent:

Mikos
3 mei 2010, 21:59
Heel erg toffe strat!
Als hij de verkoop in gaat, zou ik wel eens willen weten voor hoeveel.
Potentiele koper:sssh:

EDIT: @ JeroenP; Zo een scalloped neck speelt fijn, heb 't ooit eens geprobeerd. Het benden enzo gaat soepeler ;)

vulvasonic
3 mei 2010, 23:42
Komt de hals van een '70 strat, of van een '70 RI?
Geinig ding wel. :)

VanMeekeren
4 mei 2010, 00:45
Hier nog de specs die van belang zijn:
Fender Crafted in Japan hals serienummer: Q031427 komt van de Fuji-gen fabriek af en is
gemaakt rond 2002/2004. Deze nek is volledig gescalloped en opnieuw gelakt. Op de hiel staat Antigua.

Graftech topkam
Gotoh Tuners
Graftech string tree
Olp Tremelo system. (komt van een luke af)
Duncan Designed HB102 humbuckers.
Mighty Mite body. (ash hout.)

----
Mochten er heren interesse hebben, graag via PM.

Enja, na een paar korte solo's ben ik erachter gekomen dat Benden op en Scalloped Neck toch wel verrotte soepel en fijn gaat. :ok:


Van Meekeren