PDA

View Full Version : I coul fill a hundred ditches with those yankee sons of bitc



jcder
24 april 2003, 14:10
Sinds het weekend ben ik in het bezit van een Alhambra NW-1C steelstring gitaar. Na vorig jaar een 5P nylon van mijn liefhebbende vrouw kado gekregen te hebben was ik zeer verast over de algemene kwaliteit van dit merk, na uittesten van de NW-1C, alsmede ook ander merken verast het mij dat in alle taylor, lowden en Martin onderwerpen deze gitaar nooit word genoemd, k zou allerlei superlatieven kunnen gebruiken om de gitaar en het geluid te omschrijven maar het feit is dat dit gewoon een zeer goed gitaar is die een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding kent, zeer goed afgewerkt is en het zeker kan opnemen tegen de grote broeders.....
Trouwens misschien leuk om te vermelden de keuze van deze gitaar is tot stand gekomen na een individuele persoonlijke boycot tegen USA producten, dit is niet altijd mogelijk natuurlijk maar met de aanschaf van deze gitaar ben ik blij dat ik dat uitgangspunt had op dat moment. Ik heb trouwens ook naar Furch gekeken, goed zondermeer, edoch ect niet te vergelijken met Alhambra.... try it out when the opportunity arises and let yourself be surprised...