PDA

View Full Version : Prul voor mee naar Schotland



tostiapparaat
2 mei 2010, 00:15
Hallo mensen:hippie:

Nu iedereen bij scouting erachter is gekomen dat ik gitaar speel vinden ze dat natuurlijk helemaal geweldig en willen ze begeleiding op de gitaar bij het zingen bij een kampvuur (wat we eigenlijk nooit doen, nou ja)

alleen heb ik niet veel geld en ik heb sowieso niet veel zin om met een dure gitaar in schotland rond te gaan trekken.

zou een cheap westerngitaartje van de kijkshop of zo goed genoeg klinken?
ik wil niet te veel geld eraan uitgeven want ik ben er niet zeker van of de gitaar intact blijft en zo..

ja, ik weet dat gitaren van de blokker/kijkshop/mainmusic of iets dergelijks al honderden keren zijn afgeraden,
maar ik ben niet echt meer een beginner, ik speel inmiddels meer dan een jaar elektrisch (les paul) dus dat gitaartje kan niet de lol voor me verpesten of zo

(ook ontstemmen zal geen probleem zijn, ik kan op gehoor stemmen)

alvast bedankt:hippie:

TimS
2 mei 2010, 00:46
Net koninginnedag gemist =/

Zou eerder zoiets kopen dan een kijkshop gitaar:

http://www.wietsesguitars.nl/pagina392.html

tostiapparaat
2 mei 2010, 00:47
hier in de buurt was toch niks te beleven met koninginnedag

LaurentB
2 mei 2010, 10:46
Dat is nét te slechte kwaliteit, denk ik. Dus dat je kans loopt dat-ie gewoon te vals of onbespaalbaar is. Struin Marktplaats eens af, daar staan veel beginnersgitaren op. Ook niet geweldig natuurlijk, maar misschien wel net goed genoeg voor jouw doel.

Flipkoos
2 mei 2010, 16:05
was hier laatst niet ergens een topic over best een aardig Harley Benton voor 38 euro?

gieli0
2 mei 2010, 16:20
ik zelf heb een semi akoestische adonis, van 90 euro die echt heel lekker speelt en goed is afgewerkt, misschien even naar dat merk kijken.

LesPaul1612
2 mei 2010, 17:27