PDA

View Full Version : JIPPIE, EINDELIJK een goede amp !!! is het wat ?



skabouter
24 april 2003, 12:56
ik heb erg mooie gitaren, maar ik speel al 4 jaar over een kut ampje van 20 watt en een slechte sound..

maar nu heb ik een keuze gemaakt ! ik heb een aanbetaling gedaan op een peavey. Een Peavey Renown 400. hij is nu van mij, ik kan hem alleen pas ophalen over 4 weken, als ik de rest van het geld heb/betaal.


meer over de peavey:
-tis een combo
-2x12" speakers
-2 kanalen (clean&drive)
-master reverb
-210 (!!!!!) Watt
-footswitch met 3 knoppen (channel select, combiner and reverb)
-2x parametrisch EQ

ok, in verhaal. het is een realatief kleine combo, maar met 2x12 speakers. (wat voor weet ik ff niet meer). 2 kanalen met elk erg veel instellingen. beide hebben parametrische mid EQ, en veel andere dingen, waaronder push-pull pots voor bright

hij kan ONGELOVELIJK hard, echt neit normaal. de clean is prachtig en de distortion vind ik mooier (mits lekker afgesteld) dan de drives in mijn GT-6. en meestal vind ik amp-distortions errug lelijk. dit is de eerste die ik mooi vind.

hij koste me 362,50 tweedehands. dat niet veel, toch ? over 4 weken staat ie bij me thuis.

iemand ervaring met de Peavey Renown 400 ?

JIPPIEJEPPERDEJEPJEP ! ! :smile: :smile:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: skabouter op 2003-04-24 12:57 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: skabouter op 2003-04-24 12:57 ]</font>

Bins
24 april 2003, 13:10
Ah joh pik! Je ging mijn versterker kopen!!!!
:wink:

Die Peavey heb ik dus echt nog nooit van gehoord, maar iig gefeliciteerd.

ben79
24 april 2003, 13:12
proficiat!!!
Je moet een versterker nemen die zelf goed vind klinken en mooi vind , wel erg veel watt he, krijg medelijden met je buren :wink:

alhambra
24 april 2003, 13:16
Op 2003-04-24 13:12, schreef ben88:
proficiat!!!
Je moet een versterker nemen die zelf goed vind klinken en mooi vind , wel erg veel watt he, krijg medelijden met je buren :wink: