PDA

View Full Version : Squier custom



Les Strat
29 april 2010, 15:22
hallo,

ik had even een vraagje over de squier telecaster custom, met 2 hummbuckers, die was eerst altijd 175 euro bij thomman, en nu is die in een keer 259 euro, waarom is dat?

vr.gr

bass blom
29 april 2010, 15:25
ik heb thomann er al vaker op betrapt stiekum dingen duurder te maken.
maar vergeet ook niet de dollarkoers, die was vorig jaar dramatisch en is een stuk sterker nu, in de orde van bijna 20 cent op 1 dollar.

superken_nl
29 april 2010, 15:32
ik heb thomann er al vaker op betrapt stiekum dingen duurder te maken.

Ik heb ze ook meerdere malen betrapt, dat ze artikelen helemaal niet meer verkopen, maar nog wel op de site hebben staan. Daar komen ze dan pas achter je het besteld.

Heb ook gemerkt dat ze met levertijden sjoemelen om geen split-delivery te hoeven doen.

snaarplukker
29 april 2010, 22:21
Misschien waren het toen oude modellen en hebben ze nu de nieuwe voor de gangbare marktprijs. Bij MusicStore en Peter Verspuy zijn ze € 249,--. Dus ben je daar toch € 18,-- voordeliger uit.

Morio66
29 april 2010, 22:33
Dit is een echt goedkope zaak, heb er zelf een tele CV besteld..
Maar daar istie ook al EUR 211,- verzendkosten zijn daar volgens mij iets van EUR 15,-

http://www.dv247.com/guitars/squier-vintage-modified-telecaster-custom-electric-guitar-black-maple-neck--34777

guitarkid
30 april 2010, 19:26
hallo,

ik had even een vraagje over de squier telecaster custom, met 2 hummbuckers, die was eerst altijd 175 euro bij thomman, en nu is die in een keer 259 euro, waarom is dat?

vr.gr

Niet cynisch bedoelt, hoor, maar misschien de vraag ook gewoon eens aan Thomann stellen? Ik denk overigens dat die ook met een "dollar-verhaal" of zo komen, net als Bass Blom al schrijft.

Gr. C

rocker_71
30 april 2010, 22:49
Dat is wel een groot verschil. Was het precies hetzelfde model?
Misschien eerst een aanbieding ?