PDA

View Full Version : Bassist zoek band



Gradje33
27 april 2010, 19:43
Zoek een goed lopende rockband omgeving Oss, ben zelf een 40-plusser die een ruime ervaring heeft in diverse rock/popbandjes,

Jan Dutchman
12 mei 2010, 21:39
Hallo,

Mijn naam is Jan Wirken. Ik ben guitarist. Ik componeer op dit moment een reeks stukken die uitgevoerd zullen gaan worden in combinatie met een beeldende voorstelling. Naast muziek ben ik ook kunstenaar/vormgever. "Wij" bestaan op dit moment uit drummer Henry Kruisbergen en ik, Jan Wirken.
De muziek is een combinatie van Jazzfusion, jazzrock, metalriffs, gospel en popmuziek.

Hiervoor zoeken wij een bassist omdat onze huidige bassist te druk is met het opzetten van zijn eigen bedrijf in voedseltechnologie waarvoor hij wekelijks in het buitenland zit. Graag wil je uitnodogen om eens langs te komen, te horen wat wij spelen (er zijn nog geen opnames, en deze experimentele elektronische muziek op deze myspace is meer een grap dan serieus bedoeld) en kijken of er een match is.

Wij repeteren wekelijks in onze eigen ruimte in Oss. Wij werken naar een opname en optredens toe. De optredens zullen zowel in nederland als in de rest van Europa plaatsvinden. graag hoor ik van jou of je interesse hebt in een dergelijk project waar jouw eigen inbreng van belang zal zijn.

met vriendelijke groeten,
Jan Wirken