PDA

View Full Version : Crafter meer dan alleen maar mooi ?????



alhambra
24 april 2003, 10:25
Heb gisteren is een paar crafters geprobeerd, ik was er van overtuigd dat het niks was, en ik moet zeggen dat ik verrast was.
Mooie volle diep klank veel bas en voor het geld erg mooi afgewerkt. Wat mij vooral opviel was de bespeelbaarheid en het comfort.
Ook nog een takamine en 2 art and lutherie's geprobeert maar ik vond ze minder.
Uiteraard komen er nu direct weer mensen die zeggen zeker nooit een taylor of een seagull geprobeert maar he alle waar naar zijn geld en die crafters waren echt veel waar voor weinig geld.

John P
24 april 2003, 11:59
Ik heb zelf een je 24 (jumbo) en die vind ik geweldig. Ik ben weinig gitaren tegengekomen, die ik beter vind klinken. Gemaakt van goede materialen en onderdelen. Hij speelt ook erg lekker en ziet er prachtig uit, dus wat wil je nog meer voor dat geld. Hij is tegenwoordig al wel een aardig eindje duurder dan toen ik hem kocht( ongeveer 2 jaar geleden).

ieme
24 april 2003, 17:10
Ik had een Crafter se33 en die hals was klote die stond na 2 maanden ZOOOO scheef dat was niet normaal!

John P
24 april 2003, 17:37
Ja, dan moet-ie ogenblikkelijk terug en een nieuwe natuurlijk. Dat moet dus absoluut niet mogen. Maar ik ken iemand met een dure guild met hetzelfde probleem. Kan bij elk merk gebeuren, hoor. Meestal hoor ik goeie dingen over Crafter. Ze hebben ook een hele mooie oude Martin cloon. Klonk schitterend!

rainbow day
28 april 2003, 00:41
Kan er niets aan doen. Maar was paar weken geleden in muziekwinkel voor wat nieuwe sets snaren. Viel mijn oog op enkele Crafters. Ben zelf Martin/Ovation man, maar pffieeoehhie. De Crafter die ik (heel even maar want het bijna sluitingstijd) in mijn handen had doet mij binnenkort weer de gang naar die shop maken......

RD

Ian
1 mei 2003, 17:16
Ik heb nu bijna twee jaar een Crafter JE24 en ben daar zeer teverden mee: speelt lekker, klinkt goed en ik krijg ook vaak te horen dat ie zowel versterkt als onversterkt erg mooi klinkt. Ik heb zelfs de indruk dat ie in de tijd dat ik hem heb alleen maar mooier is gaan klinken. En ik merk nog steeds dat een gitaar die ik beter vind klinken minstens het dubbele kost!