PDA

View Full Version : Gitarist (24) zoekt band omgeving Boxmeer/Nijmegen/Helmond



iWishmaster
27 april 2010, 10:44
Ik ben Roy, 24 jaar en speel nu een jaar of 4 gitaar, kom uit Boxmeer en heb eigen materiaal / vervoer. Speel nu ongeveer anderhalf jaar in een band (eigen muziek en covers: nu-metal) en heb een drietal optredens gedaan: ik speel echter liever een andere stijl. Ik zoek dan ook een band die eigen muziek maakt in de stijl rock, hardrock, stoner, grunge, 'oude metal': ofwel stevig, maar geen snoeiharde (nu-)metal. Denk aan the Foo Fighters(!), Pearl Jam, 30 Seconds to Mars, maar ook (oudere) Metallica.

Ik ben geen spetterende solist: ik speel vooral ritme-partijen (en af en toe een solo'tje), maar ben creatief en schrijf zelf vrij makkelijk stukken van nummers of teksten. Een enkel covertje is prima, maar ik ben niet op zoek naar een coverband. Streven: wekelijks oefenen en werken naar een reportoir van wat covers en eigen nummers om op te treden (paar keer per jaar, tot maandelijks). Gezelligheid is net zo belangrijk als lekker muziek maken!

Stukje reizen is geen probleem: Helmond of Nijmegen is bijvoorbeeld geen probleem, Tilburg of Arnhem is me iets te ver.

iWishmaster
31 mei 2010, 13:13
Schaamteloze bump voor mn eigen topic ...

Squier02
1 juni 2010, 09:14
Je hebt PM