PDA

View Full Version : draadloos



wim59
27 april 2010, 01:15
Hallo mensen, iemand ervaring met draadloze systemen voor gitaar, ik zag bij musicstore een systeem van Samson Airline Gitarre G-Style, dat sprak me wel aan vanwege het compacte. Graag ervaringen met dit of andere systemen.
Gr. Wim

almarvk
27 april 2010, 10:02
Gebruik de zoekfunctie maar 's. Er is laatst ook nog een topic geweest waarin dezelfde vraag werd gesteld en genoeg opties naar voren kwamen.

Zelf heb ik de Sennheiser Freeport, maar als ik het geld had zou ik direct overstappen naar een Line6 Relay G30.

Comfortably Daniel
27 april 2010, 11:15
Ik zou zowiezo niet gaan voor een goedkoop systeem. Ik heb al een hoop mensen zien klooien met ontvangst problemen en dergelijke.

jim__
27 april 2010, 15:26
Kijk dan eerder naar systemen als de Brace Audio DWG1000 en de Line 6 Relay. Beide zijn in ieder geval een stuk beter dan de analoge goedkopere sets, waar je inderdaad meer kans op ontvangstproblemen hebt. Daarbij zullen de analoge sets veel meer van je toon vreten dan digitale sets, waardoor je al na een korte tijd op het systeem bent uitgekeken.

Zelf heb ik de Brace Audio naar volle tevredenheid (al bij tig optredens gebruikt, erg goede klank en bereik), waarvoor je niet meer kwijt bent dan € 200. Inmiddels gebruikt mijn vriendin ook een eigen set Brace Audio voor haar bas, eveneens zonder problemen of noemenswaardig klankverschil.