PDA

View Full Version : Stukje solo voor PGS Tele Giveaway



Cageman
25 april 2010, 11:40
Een zelfgemaakt stukje gitaar voor lotinkje op facebook :)
Graag hoor ik wat mensen ervan vinden (a)

http://www.youtube.com/watch?v=NyWVI4A4TgI

Viper
25 april 2010, 12:21
Behalve dat de begeleiding een beetje saai (simpel geeft niet) is vind ik het leuk gevonden, heeft iets van country maar dan ludieker, beetje op z'n frans zelfs, hoe ik daar op kom weet ik niet helemaal maar ik heb iets dergelijks wel eens gehoord.
De sologitaar klinkt naar mijn mening iets te hard waardoor het niet echt een geheel vormt, Hier en daar een schoonheidsfoutje vind ik het al met al toch knap gevonden.

Weet jij hoe ik eigen werk (alleen de muziek) kan uploaden zonder youtube te gebruiken?

Groetjes, Leen

bass blom
25 april 2010, 13:01
leuk man!

viper.. www.box.net
hele gave site, gratis en je kan met 5 of 6 man uploaden enzomeer.
en je kan linkjes zo hier plakken.

nielsnielsniels
25 april 2010, 18:04
Waarom kom ik hier nu pas achter -.-

Hoewel, ik heb tot morgen. Denk niet dat ik dat ga redden :(

Cageman
26 april 2010, 17:32
tnx voor de reacties :) en idd volgende x de loop wat harder zetten als ik nog eens zoiets ga maken, en ook wat meer nadenken over de loop zelf xD

:hippie:

Exi
26 april 2010, 17:43
Krijgt je gitaar geen hoogtevrees zo?:eek:

Cageman
27 april 2010, 00:31
Krijgt je gitaar geen hoogtevrees zo?:eek:

ach.. hij hangt idd lekker hoog, vind ik eigenlijk wel het lekkerst spelen :) hoef ik het minst moeite te doen met spelen met het buigen van mn hand etc. niet erg stylish maar dat boeit me eigenlijk geen zak xD ;)

M.COM
28 april 2010, 14:33
Waar koop jij je gitaarbanden? Ik speel ook graag met m'n gitaar hoog, alleen vind ik nergens straps die ik niet op een lelijke wijze dubbel door de voorziene gaten moet steken om ze toch maar wat korter te maken ...

Cageman
29 april 2010, 08:20
Waar koop jij je gitaarbanden? Ik speel ook graag met m'n gitaar hoog, alleen vind ik nergens straps die ik niet op een lelijke wijze dubbel door de voorziene gaten moet steken om ze toch maar wat korter te maken ...

Haha lol xD, gewoon bij feedback xD, een van de goedkoopste die er tussen hangt daaro. enige nadeel is wel dat ik soms mn shirt bij mn (eigen) nek iets omhoog moet doen omdattie anders een beetje kan irriteren.. verder issie echt relaxed :)