PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar aan het zoeken (dean)



Wolfje85
22 april 2010, 09:49
Hallo, ik ben redelijk nieuw in de gitaar bussiness. Ik heb zelf een s101 beginners gitaar maar ben nu aan het kijken voor een andere (misschien een Dean).

- Dean ZX (249,-)
- Dean Dimebag Razorback CB (399,-)

Wat is nou een juiste beslissing, ik hou van Ozzy, metallica, GnR, etc. Ik wil lekker scheuren. Ik heb zelf een Roland cube 15x en Line6 FloorPOD.

Bedankt.

lindstrom
22 april 2010, 10:09
Een squier telecaster?



:seriousf:


nee grapje, gewoon testen en kopen wat jij mooi en fijn vind. beide gitaren kun je prima mee scheuren hoor maar staar je niet blind op het merk.

succes!

Wolfje85
22 april 2010, 15:18
- Epiphone Explorer Gothic

- B.C. Rich NJ Breast

beide 299 euro, welke is dan kwalitatief beter?

Groetjes en bedankt

hezz
22 april 2010, 15:26
- Epiphone Explorer Gothic

- B.C. Rich NJ Breast

beide 299 euro, welke is dan kwalitatief beter?

Groetjes en bedankt

Welke jij zelf maar beter vindt aanvoelen, klinken en spelen!

lindstrom
22 april 2010, 15:48
Welke jij zelf maar beter vindt aanvoelen, klinken en spelen!

+1

alhoewel ik eerder voor de epi zou kiezen dan een bc

Exi
22 april 2010, 15:55
alhoewel ik eerder voor de epi zou kiezen dan een bc
+1 mocht je de gitaar ooit weer eens van de hand willen doen, dan krijg je veel meer terug voor de epi. Een BC Rich raak je niet echt snel kwijt.

lindstrom
22 april 2010, 16:15
+1 mocht je de gitaar ooit weer eens van de hand willen doen, dan krijg je veel meer terug voor de epi. Een BC Rich raak je niet echt snel kwijt.

Klopt! epi FTW !

rijsberman
22 april 2010, 16:15
- Epiphone Explorer Gothic

- B.C. Rich NJ Breast

beide 299 euro, welke is dan kwalitatief beter?

Groetjes en bedankt

B.C. Rich NJ Breast? Die kan ik zo gauw niet vinden. Heb je daar een plaatje van? Lijkt me een stuk ronder van vorm dan wat we gewend zijn van BC Rich. :D

Schuey
22 april 2010, 16:52