PDA

View Full Version : Opvolger Muzikaza.... Gear Pro!



GuitarKimmie
21 april 2010, 21:08
Hé snarenplukkers!:B Goed nieuws... Ik hoorde vanmiddag van Patrick (voorheen van Muzikaza) dat hij met een vertrouwd team (Dick en Jaap - voorheen ook van Muzikaza) een nieuwe muziekzaak gaat beginnen in Nederweert! (Vlak bij afslag A2 en Mac Donalds - haha)
Ze zijn zelfs bezig om de restanten van Muzikaza over te nemen maar hij benadrukte dat de nieuwe zaak volledig los staat van het Muzikaza verhaal...
O ja, de nieuwe naam wordt: Gear Pro:blast:

j3r03n
21 april 2010, 21:15
Zie ook hier: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2335096

en hier: http://www.limburger.nl/article/20100331/REGIONIEUWS03/100339898/1004

MichielMM7
24 april 2010, 16:42
Dit is goed nieuws voor mij.
Het is altijd fijn om een muziekwinkel in de buurt te hebben. Toen muzikaza er nog was, kwam ik minstens 1 keer in de maand langs voor vanalles en nog wat.

E-J
25 april 2010, 23:08
Wat een rotplaats om je gitaarzaak te vestigen...! Niets ten nadele van (Neder)Weert maar tal van Limburgse gitaristen snakken naar een winkel in omgeving Sittard-Maastricht. Bij Weert krijgen ze vast dikke concurrentie van Feedback Eindhoven, Kollee etc... :(

apekop
26 april 2010, 16:04
Ik had het ook al gehoord. Goed nieuws. Patrick is een goede gast, die je erg goed helpt!
Ik wens ze alle succes en hoop dat het goed gaat lopen. Er is zeker behoefte aan een goede muziekzaak.

Hopelijk wordt het niet al te veel toegespitst op beginnersspul, daarvoor hebben we al Feedback en genoeg andere winkels.

Olorin
26 april 2010, 16:40
Dit wordt een goeie.

Kan niet anders, met 3 mensen die tenminste verstand van zaken hebben, en niet zoals bij de f$#@back in eindhoven waar wat en halfwat achter de pc zitten.

En zover ik begrepen heb (via via via uiteraard) komt er zo wie zo Fender en waarschijnlijk ook Gibson (en dat zou dan als een van de weinige zijn gezien de absurde eisen die Gibson stelt)


Wat een rotplaats om je gitaarzaak te vestigen...! Niets ten nadele van (Neder)Weert maar tal van Limburgse gitaristen snakken naar een winkel in omgeving Sittard-Maastricht. Bij Weert krijgen ze vast dikke concurrentie van Feedback Eindhoven, Kollee etc...

Concurrentie van Feedback ????? nu niet en nooit niet, dat is wat met nu terecht een baggertent kan/moet noemen.
Kollee, hm, te kleinschalig, te weinig keus. Eerder dat Gearpro in de wind van Kollee gaat zitten dan andersom

Ik zal er in ieder geval tijdens de opening aanwezig zijn (ik dacht iets van half / eind mei ) ik moet nl nog een en ander aanschaffen waar ik nu mee wacht tot ze open zijn.

GuitarKimmie
27 april 2010, 18:06
tal van Limburgse gitaristen snakken naar een winkel in omgeving Sittard-Maastricht...

Ja, hallo!? - in het zuiden liggen al Arons en Daan Smit (Toch!?) - Deze zaak komt gewoon stukje meer noordelijker... Wij snakken ook naar een toffe zaak met goeie prijzen en vakkennis.... Als je wilt klagen dan moet je dat in het zuiden doen! haha;)

E-J
27 april 2010, 19:07
Ach ik gun Noord-Limburg echt een goede winkel hoor, ik vind alleen (als niet-Limburger) dat buiten Arons absoluut geen fatsoenlijke gitaarwinkel in Zuid-Limburg te vinden is... enkel kleine zaakjes met belachelijke prijzen en heel vaak een belabberde service. In b.v. Maastricht zou een leuke gitaarwinkel best een succes kunnen worden, met Duitsland en België dichtbij.

Praat me niet over Daan Smit, ik heb gitaren gezien waar een flink stuk lakwerk achteraf weg was (uitgeschoten met boormachine), gaten voor stemmechanieken op de verkeerde plaats geboord, potmeters kapot gebrand met soldeerbout... hele erge dingen. Ik kom daar nooit meer en ik snap ook niet hoe die zaak nog bestaat, de enige dingen die ze verkopen zijn vrijwel enkel 20 jaar oude spullen met een prijs waar je van flauwvalt...

Ik ben wel benieuwd naar Gear Pro, ik hoop dat het een succes wordt. Ik heb Muzikaza altijd al een fijne winkel gevonden met jawel, leuke nette verkopers. Goed assortiment ook altijd miste ik Gibson en Epiphone... mooi dat ze dit nu wel voor elkaar hebben gebokst :)

Rutger
28 april 2010, 10:01
Wat een rotplaats om je gitaarzaak te vestigen...! Niets ten nadele van (Neder)Weert maar tal van Limburgse gitaristen snakken naar een winkel in omgeving Sittard-Maastricht. Bij Weert krijgen ze vast dikke concurrentie van Feedback Eindhoven, Kollee etc... :(

Noem je dat concurrentie? Op weg naar m'n werk fiets ik langs 3 gitaarwinkels! :crazyhappy:

E-J
28 april 2010, 10:44
Noem je dat concurrentie? Op weg naar m'n werk fiets ik langs 3 gitaarwinkels! :crazyhappy:

Ja... Randstad lijkt me hé :)

Ach, misschien is het allemaal wat overdreven maar ik heb het gevoel dat je hier gewoon eerder de auto moet pakken om een leuke winkel tegen te komen. Stond vandaag ook in de krant dat mensen uit Zuid-Limburg het meest gebruik maken van de auto i.p.v. OV of fiets.

Git Aar
28 april 2010, 20:27
Wat zijn de absurde eisen van Gibson dan?

Olorin
28 april 2010, 21:54
Gibson eist dat minimaal 40% van wat je in de winkel hebt staan/hangen ook Gibson is.

Als je dus enige keuze wilt bieden dan mag je in verhouding maar een paar Fender's, Gretches, Squiers, London City'enz enz hebben.

Gibson, Gibson, Gibson wat de klok slaat.

Daarom hebben veel muziekwinkels ook geen Gibson in het assortiment.

Outline
29 april 2010, 04:01
En vergeet niet dat Gibson min of meer bepaald welke gitaren je krijgt en dat je je ook nog moet inkopen en bepaalde omzet in Epi/Gibby's moet halen.

Er zijn nog wel meer eisen (vooral kleiner) die eigenlijk nergens op slaan.

Wat nog leuker is (bij Gibson en Fender), is dat je bepaalde modellen goed zou kunnen verkopen maar die gewoon niet krijgt. Al bestel je ze 100x! Ook uitlevering van gewone artikelen als snaren e.d. is een drama: Zit nu al weer een maand op voetpedaal en hoes van m'n Superchamp te wachten. Maar ach, die werd ook pas 2 maanden na bestelling uitgeleverd... Voor de duidelijkheid: dit heb ik hier bij mijn eigen dealer besteld omdat ik ze het gun en er niks meer kwijt ben dan bij Thomann of Musicstore. Alleen krijgen die het wel op voorraad. Krijgen ze voorrang bij uitleveren?

Olorin
29 april 2010, 07:45
Als je in zee gaat met Gibson (dus aan hun eigenaardige eisen voldoet) dan zul je eerder een bestelling binnen krijgen dan als je dit niet doet (verwacht ik :makeup: ).

Ik schat dat dit bij Fender idem werkt alleen stelt Fender niet zulke absurde eisen aan een dealer maar ook Fender zal wel enige wensen hebben (geen idee eigenlijk wat zij eisen :???: ).

Maar het blijft een feit dat mocht Gearpro in zee gaan met Gibson + Fender wij er als klant alleen maar beter op kunnen worden. Meer keus, keus keus......

oh wacht is dat beter :???: Hm hoe leg ik dat uit aan het thuisfront :makeup:

Outline
30 april 2010, 03:51
En als ze dan ook zaken gaan doen met EMP voor oa G&L, Garrison en Micheal Kelly...

Je kunt bij Gibson niet eens bestellen als je niet goedgekeurd bent en dus aan hun eisen voldoet! Alleen goedgekeurde dealers kunnen bestellen en hopen dat ze dan uitgeleverd krijgen.

Valley
2 mei 2010, 14:45
Tokai is al iets wat zeker is. Fender ook. Maar ook bijvoorbeeld: ESP, TecAmp, Fender Custom Shop, PRS, Music Man, Ampeg enz. enz. Gibson is nog in overleg.

Mikos
2 mei 2010, 16:53
Heeft er hier iemand een idee waar deze winkel precies komt te liggen?
Ik ben zelf van Nederweert, maar ik heb geen flauw idee waar het precies komt.

Mike.

Olorin
2 mei 2010, 18:21
Op het bedrijven terrein tegenover de MekDrek
Het is nieuwbouw

Mikos
2 mei 2010, 19:06
Mooi, want daar kon ik 't laatst niet vinden.
Is die winkel trouwens al open?

Olorin
2 mei 2010, 21:15
Nope

Half - eind mei +/-

FreekBos
3 mei 2010, 12:33
Zoals veeeele andere gitaristen, ben ik Feedback ook meer dan beu. Pak iets uit de rek of test een effect of amp, het is allemaal kapot!!!
Laatste keer kocht ik een wah. 139,- piek. Geld zat, dus ik dacht: "ha... mij krijgen ze niet deze keer." Uitvoerig getest werkte fantastisch!
Maar toen ik thuis kwam en ik i.p.v. een 9v batterij een adapter gebruikte kreeg ik een heel vervelende brom ervoor terug. Verschillende adapters geprobeert maar het mag niet baten.

Ik moet zeggen dat de PA afdeling van feedback wel erg goed is. Paul weet ontsettend veel en het is betaaldbaar. Maar die gitaren afdeling is een ramp.

Ik rij elke dag vanuit Thorn naar Helmond dus ik kom langs gearpro! Dit gaat echt heel leuk worden!! Ik hoop dat de winkel overeind blijft.:noob:

LucaBrasi
3 mei 2010, 22:35
Hey Valley, mooi dat Gear Pro ook weer Music Man dealer wordt, hoop eens een Albert Lee te kunnen testen..En gaat Sterling by Music Man ook in het assortiment? Ik ben zwaar aan het gassen op een AX20, maar heb m nog nergens gezien..

Olorin
4 mei 2010, 10:39
http://www.gearpro.nl/

juni it is :blast:

Valley
4 mei 2010, 22:21
Music Man gaat er wel komen. Er zijn momenteel wat problemen met leveringen van Music Man. We gaan ons best doen om toch wat Music Man in huis te hebben, als we open gaan. Een Albert Lee is helaas niet op voorraad en heeft een levertijd van 6 maanden.

Fuhgawz
5 mei 2010, 15:12
Nou, ik ben benieuwd! Een winkel met een ruim assortiment aan kwaliteitsspul is altijd welkom bij mij in de buurt. Ik vraag me af hoeveel last Kollee hiervan gaat ondervinden.

Jay75
6 mei 2010, 00:12
En hopelijk wel op maandag open???

Valley
6 mei 2010, 18:09
Inderdaad op maandag geopend. De doelgroep is anders. Ik denk dat dit geen problemen gaat geven met Kollee. Er zijn in ieder geval te gekke merken die er gevoerd gaan worden.

E-J
6 mei 2010, 23:34
Inderdaad op maandag geopend. De doelgroep is anders. Ik denk dat dit geen problemen gaat geven met Kollee. Er zijn in ieder geval te gekke merken die er gevoerd gaan worden.

Ik kijk er naar uit, met mij vast velen :) Kom graag z.s.m. langs!

Nathalie
14 mei 2010, 20:16
Iemand die weet of ze ook schecter gaan verkopen?

Valley
19 mei 2010, 03:55
Schecter! Misschien een leuke optie................

Nog suggesties?

marco v
19 mei 2010, 10:13
Je meldde al dat je Tokai gaat voeren.
Enkel de Chinese modellen of ook de duurdere serie?
En zijn het dan de sg, les paul en es modellen of ga je voor het volledige aanbod?
Bij mij in de buurt zijn diverse winkels waar je de geijkte sg of les paul van Tokai kunt kopen, maar geen firebird, sg custom of flying v.
Als je die in je assortiment opneemt rij ik zeker naar het zuiden.

Madcow
19 mei 2010, 12:20
Zal Dick ook bij Gear pro werken?

dickie
19 mei 2010, 13:01
Zal Dick ook bij Gear pro werken?

Jazeker...

Olorin
19 mei 2010, 13:08
Wat ik me nu afvraag......


Enige openings aanbiedingen ;) :soinnocent:

En daarbij.... openen op een dinsdag :???: moet ik me ook nog een halve snip gaan opnemen :mad:

dickie
19 mei 2010, 14:24
Wat ik me nu afvraag......


Enige openings aanbiedingen ;) :soinnocent:

En daarbij.... openen op een dinsdag :???: moet ik me ook nog een halve snip gaan opnemen :mad:

Hihi.. Je moet er wat voor over hebben!

Nee, 1 juni is onze richtdatum (stok achter de deur); Officiele (feestelijke opening) zal iets later zijn... Maar daar de mensen hier (figuurlijk) met bosjes voor de deur liggen, willen vanaf 1 juni kunnen verkopen!

Olorin
19 mei 2010, 14:38
Hihi.. Je moet er wat voor over hebben!

Nee, 1 juni is onze richtdatum (stok achter de deur); Officiele (feestelijke opening) zal iets later zijn... Maar daar de mensen hier (figuurlijk) met bosjes voor de deur liggen, willen vanaf 1 juni kunnen verkopen!

Ja sj*t, de vrouw heeft NU vakantiegeld binnen en dat wil IK NU komen opmaken :cooler: :soinnocent:

Helft voor een nieuwe tv andere helft voor MOI :crazyhappy:

Mikos
20 mei 2010, 01:10
Dat wordt wachten tot 1 Juni..

Iemand al enig idee wat er in de collectie komt ?
Dick vast wel !?

Valley
22 mei 2010, 15:52
Een kleine opsomming.

TecAmp, Fender (ook Custom Shop), Gretsch, ESP/LTD, Ibanez, Yamaha, Taylor, Takamine, Cort, Marshall, PRS, Koch, ENGL, Tokai, Line 6, Blackstar,
Orange, Egnater, Jet City, HiWatt, Guitar Systems, Bogner, Hook, Ashdown, Roland, Ampeg,enz. enz.

Wat ook gaaf is: Converse Allstars.

Ook voor studio doeleinden,

PreSonus, TL Audio, Universal Audio, TC Electronic, Lexicon, Fohhn, HK Audio,
Dynaudio, Adam, Focal, Eventide, DiMarzio enz. enz. enz.


De eerste Jim Dunlop Pro Shop in de Benelux.........

Ook een guitarrepair (Dick) met alle mogelijkheden tot customizing en een Try Before Buy systeem voor elementen.

Eigenlijk gewoon binnen lopen dus........(Sorry, valt dit onder reclame???)

j3r03n
22 mei 2010, 16:09
Ja, maar ik kom zeker langs 1 juni :D

Bedankt voor de info!

RoelSmoel
22 mei 2010, 16:25
Hier ga ik in de vakantie eens een dagje vrij voor maken:)

Fuhgawz
22 mei 2010, 16:45
Iemand die weet of ze ook schecter gaan verkopen?

Ik zag onlangs bij Kollee wat Schecters hangen.


Schecter! Misschien een leuke optie................

Nog suggesties?

Misschien wat leuk speelgoed in de 'boutique' pedalensector.

Mikos
23 mei 2010, 14:22
Dus ze gaan er ook converse verkopen?
dat vind ik wel heel gaaf!

Valley
24 mei 2010, 02:45
Boutique pedalen.

Geen enkel probleem.

Guitar Systems, Fulltone, LovePedal, Z-Vex, Radial Tonebone, Voodoo LAb,T-Rex enz. enz.

hugo123
24 mei 2010, 18:22
Misschien Mad Professor bij de boutique pedalen, de sweet honey overdrive lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf!

RoelSmoel
24 mei 2010, 20:46
Een kleine opsomming.

TecAmp, Fender (ook Custom Shop), Gretsch, ESP/LTD, Ibanez, Yamaha, Taylor, Takamine, Cort, Marshall, PRS, Koch, ENGL, Tokai, Line 6, Blackstar,
Orange, Egnater, Jet City, HiWatt, Guitar Systems, Bogner, Hook, Ashdown, Roland, Ampeg,enz. enz.

Wat ook gaaf is: Converse Allstars.

Ook voor studio doeleinden,

PreSonus, TL Audio, Universal Audio, TC Electronic, Lexicon, Fohhn, HK Audio,
Dynaudio, Adam, Focal, Eventide, DiMarzio enz. enz. enz.


De eerste Jim Dunlop Pro Shop in de Benelux.........

Ook een guitarrepair (Dick) met alle mogelijkheden tot customizing en een Try Before Buy systeem voor elementen.

Eigenlijk gewoon binnen lopen dus........(Sorry, valt dit onder reclame???)

Peavey ook?

Valley
24 mei 2010, 21:14
Het enige wat wij goed vinden aan Peavey, zijn de versterkers voor gitaar. Dit geeft niet de mogelijkheid om dealer te worden, en de andere spullen van Peavey, willen we niet hebben. Daar zijn al voldoende andere betere merken voor beschikbaar. Daarvandaan, momenteel nog geen optie. Misschien als Peavey het een en ander bijschaafd aan eisen.............

RoelSmoel
25 mei 2010, 20:33
Het enige wat wij goed vinden aan Peavey, zijn de versterkers voor gitaar. Dit geeft niet de mogelijkheid om dealer te worden, en de andere spullen van Peavey, willen we niet hebben. Daar zijn al voldoende andere betere merken voor beschikbaar. Daarvandaan, momenteel nog geen optie. Misschien als Peavey het een en ander bijschaafd aan eisen.............

Hmm, die bassen zijn wel goed, mooi afgewerkt en klinken ook goed..
Maar dat is aan iedere dealer zelf om te beslissen.

j3r03n
31 mei 2010, 11:39
Zeg, dickie en Valley, hoe laat zijn jullie morgen geopend? :soinnocent:

dickie
31 mei 2010, 11:54
Zeg, dickie en Valley, hoe laat zijn jullie morgen geopend? :soinnocent:

Van 10 tot 18 uur...

j3r03n
31 mei 2010, 12:20
Okee, bedankt. En tot morgen ;)

Olorin
31 mei 2010, 13:53
Van 10 tot 18 uur...

Kee danne, bun der om.... 4 oer ? Koffie klaor ?

Gerbil
1 juni 2010, 16:55
Patrick, wat dacht je van Le Fay (http://www.lefay.de)?
Vet trouwens dat je TecAmps hebt, de Bonafide van RICK klinkt héél lekker :)

Grs,
Gerwin

hezz
1 juni 2010, 18:18
Hoe was de opening???

Olorin
1 juni 2010, 18:38
Hoe was de opening???

Koffie was heerlijk. De "shop" waanzinnig.

Ben naar buiten gelopen met 2 Roland Cube's 30 , processor ertussen (semi stereo!!!). BOEM heeeerlijk geluid.... :blast: (je had gelijk Dick klinkt FANTASTISCH :B )

I'll be back :supercool:

Hardguitar
2 juni 2010, 09:57
Yeah! Ik ben gister ook al even langsgegaan bij Gear Pro.


Hele mooie showroom, enige nadeel vond ik dat er veel spullen nog niet binnenwaren maar dat is begrijpelijk.

Op het moment hangen er veel Cort gitaren, enkele ibanez, paar ENGL Amps,Laney en een enkele Koch combo.


Over een paar weken ga ik nog eens terug, kijken wat voor moois ze tegen die tijd allemaal weer binnen hebben gekregen;)!

Valley
2 juni 2010, 11:32
Gisteren was niet een officiele opening. We zijn gisteren gestart met verkopen. Zodra de tent vol hangt met de verwachte materialen gaan we een dag/weekend/week te plannen als officiele opening.

Er moet nog erg veel binnen komen. Waarschijnlijk is de opening dan wel nog in juni. Er komt dagelijks veel spul binnen. Ben je nieuwsgierig, kun je gewoon een kijkje komen nemen. Koffie is er altijd.

Liquid_Metal
2 juni 2010, 13:05
Een kleine opsomming.

TecAmp, Fender (ook Custom Shop), Gretsch, ESP/LTD, Ibanez, Yamaha, Taylor, Takamine, Cort, Marshall, PRS, Koch, ENGL, Tokai, Line 6, Blackstar,
Orange, Egnater, Jet City, HiWatt, Guitar Systems, Bogner, Hook, Ashdown, Roland, Ampeg,enz. enz.

Wat ook gaaf is: Converse Allstars.

Ook voor studio doeleinden,

PreSonus, TL Audio, Universal Audio, TC Electronic, Lexicon, Fohhn, HK Audio,
Dynaudio, Adam, Focal, Eventide, DiMarzio enz. enz. enz.


De eerste Jim Dunlop Pro Shop in de Benelux.........

Ook een guitarrepair (Dick) met alle mogelijkheden tot customizing en een Try Before Buy systeem voor elementen.

Eigenlijk gewoon binnen lopen dus........(Sorry, valt dit onder reclame???)

Fijn om weer een Engl dealer in Nederland te hebben, en helemaal vet dat jullie ook zaken zoals Eventide en TC Electronic hebben. Betekent dat dat er ook 19" spul komt? Want dat is in de meeste winkels maar lastig te krijgen (en slijten).
Maar waarom in Nederweert?! Wie komt daar nou... sowieso is die regio voor mij vrij ver (Almere) maar als je met het ov moet is het bijna niet te doen. Wordt voor mij hetzelfde als Guitar King in Boekel: goede winkel, maar te ver om echt functioneel te zijn en regelmatig heen te kunnen.

hezz
2 juni 2010, 17:50
No offence, but why not? Als jij in Almere woont is deze winkel ook niet direct voor jou bedoeld toch? Jij hebt in jouw regio genoeg zaken van verschillende grootte, Limburg had dat dus niet en heeft daarom wel behoefte aan een fatsoenlijke grotere zaak. Ik denk dat daarom ook Nederweert gekozen is, makkelijk bereikbaar vanaf de A2 voor zowel Zuid-Limburg als Brabant.

dickie
2 juni 2010, 21:23
Maar waarom in Nederweert?! Wie komt daar nou... sowieso is die regio voor mij vrij ver (Almere) maar als je met het ov moet is het bijna niet te doen...

Volgens onze stagair die uit zuid limburg komt is het prima te doen; trein naar weert vandaar de bus...

rijsberman
2 juni 2010, 22:50
Volgens onze stagair die uit zuid limburg komt is het prima te doen; trein naar weert vandaar de bus...

Het is inderdaad maar net waar je vandaan moet komen.

Valley
5 juni 2010, 02:15
Vandaag Tokai, Electro Voice, Midas, Universal Audio, Adam, Native Instruments, Waves, Blackstar, Egnater, Orange, Jet City, Dunlop, Guitar Systems en HiWatt binnen gekregen.

Langzaam maar zeker steeds meer vorm.

j3r03n
5 juni 2010, 13:16
Aha, het wordt (nu alweer) tijd voor een retourtje Nederweert :D

Vooral de Gibsonachtigen van Tokai ben ik benieuwd naar, die heb ik nog nooit geprobeerd en ze hebben een gunstige prijs.

Ik dacht trouwens dat jullie geen Orange gingen verkopen..? Vind ik niet erg hoor :crazyhappy:

Nitefly7
8 juni 2010, 15:43
Lof en hulde aan iedereen !
heb dit hele topic gemist :P

ik zat zelf met smart te wachten op een zaak als deze, met een vakman als Dickie in de gelederen :)

Guitar King is ook echt te gek, maar een beetje 'uit de richting', en het 'probleem' met andere zaken in de regio, is dat ze vanwege de schaarsheid aan zaken qua assortiment ook teveel mensen willen/moeten aanspreken; van de moeder die een Kijkshop-gitaar eigenlijk al te duur vindt, tot de 'corksniffer' die enkel en alleen maar cloth-wired stemmechanieken en locking pickups verwacht (overigens is dat laatste nog niet eens zo'n slecht idee...!).. dit heeft m.i. zijn weerslag op de (kundige) all-round mentaliteit

evenals een voorkeur voor 'de buurtsuper' is er bij muziekwinkels een verschil tussen de zaken waar ik dingen graag wil testen en eventueel kopen (1), de zaken waar ik even naar toe ga om snaartjes of kleingoed in te slaan (2), de zaken waar je rondwandelt maar niks durft/mag vastpakken (3), de zaken waar je alleen alleen maar komt leuteren met -insert friendly salesperson here-, en je niks wilt kopen omdat de onderhoudsstaat of prijs niet schappelijk is (4)......

Per saldo heb ik het gevoel dat ik bij Reijnen/Muzikaza het minste heb gekocht van alle winkels die ik heb bezocht, maar concreet denk ik dat ik het langste 'klant' ben bij ze:
- heb er vrijwel al m'n gitaren laten afstellen/customizen,
- heb er vrijwel altijd kunnen proberen, wat me een beeld gaf van het soort materiaal dat ik -vaak 2ehands, 1 keer gemazzeld bij een concullega van hen- in mijn arsenaal wilde hebben
- heb er het meeste 'nieuw' gekocht, wat andere zaken niet op voorraad hadden, of waar ze het bestaan niet eens van kenden..

... als ik erover nadenk heb ik eigenlijk best veel bij ze gekocht, maar door het gemak/assortiment/Muzikaza-verhaal is het stuivertje wisselen met Thomann(......)


Guitar King en bijv. Walkers lijken in 1e instantie ingericht als 'gitaarspeciaal-zaak', maar blijken ook voor de vriendelijk geprijsde opties een goede keus te zijn; zo zie je maar weer wat (goede) marketing en PR voor je kan doen..

Gear Pro heeft een simpele combinatie gevonden, die bijv. Guitar Chop Shop in Zuid-Holland ook heeft; een overzichtelijk assortiment met 'meat-and-potato' merken én een kundige reparatie/modificatie-afdeling;
zeg maar de reden waarom Vox Humana geen 'gitaarwinkel' is, en Feedback eigenlijk niet expliciet adverteert met mogelijkheden om je gitaar te laten aanpassen/afstellen/poetsen etc . (iets wat onze Ooster- en Zuiderburen bijvoorbeeld heeel anders aanpakken..!)

ik ben benieuwd wanneer de officiële opening is, hoewel ik natuurlijk vind dat dat feesten ook na kantoor-uren kan; en dat jullie overdag gewoon bezig zijn met 200% GearPro'en :stop:

jongens, gefeliciteerd en veul plezeer en succes voor de toekomst !

Overigens heb ik er helemaal geen problemen mee, om vanuit m'n nieuwe Rotterdamse stulpje even anderhalf uurtje te karren voor jullie !

Valley
14 juni 2010, 15:53
Net voor het weekend binnengekregen.

Fender Custom Shop, Focal Monitors, Adam Monitors, Morgan Guitars, Moogerfooger.

Deze week komt binnen.

Haar Guitars, Bogner, Hook, Fulltone, T-Rex, Voodoo Lab, Love Pedal enz.

Nitefly7
14 juni 2010, 16:08
Net voor het weekend binnengekregen.

Fender Custom Shop, Focal Monitors, Adam Monitors, Morgan Guitars, Moogerfooger.

Deze week komt binnen.

Haar Guitars, Bogner, Hook, Fulltone, T-Rex, Voodoo Lab, Love Pedal enz.

cool, Haar guitars, pre-built om te testen ? tof..!
en Morgan Guitars, de Canadese, of die goedkopere 'andere Morgan' ?

Valley
16 juni 2010, 22:35
De goedkopere Morgans. Ik heb geen idee wie de duurdere jongens importeerd en in welke prijsklasse ze liggen. Ik weet wel dat het geweldige gitaren zijn. Dit in het straatje van Larrivee.

Vandaag ook LTD, 3 x ESP en DiMarzio binnen gekregen. Het wordt steeds leuker.

dickie
17 juni 2010, 09:39
... Het wordt steeds leuker.
Hey, vergeet niet dat mijn 'guitarparts' ook binnen zijn! Hoera ik kan weer werken!!! haha

Madcow
17 juni 2010, 11:12
heb je ook al graftek zadeltjes voor TOM bruggen?

Olorin
17 juni 2010, 14:28
Hey, vergeet niet dat mijn 'guitarparts' ook binnen zijn! Hoera ik kan weer werken!!! haha

Is er al genoeg binnen om zang te testen ? (usb apparaatjes, mic's e.d.) Onze zangeres komt zaterdag dan moet er natuurlijk wel wat te doen zijn :seriousf:

En..... vrd#$#$# vergeten die rooie mee te nemen afgelopen zaterdag, je zult nog steeds de trem vast moeten zetten :soinnocent: das nl mooi kloote spelen zo
:stop:

Valley
20 juni 2010, 14:37
Binnen gekregen:

Bogner Shiva 20th Anniversary Plexi Panel, T-Rex Pedalboard, Presonus Computer en recording tools, Neumann U87, Midas Venice mengtafel, TL Audio 5021 Tube Stereo Compressor, ESP Viper Racing, Ibanez Herman Li, Haar Relic Stratocaster Maple Neck, AKG Preception Mic, Shure SLX Wireless, BSS DPR 404 en de 504, BSS AR 133, Universal Audio UAD voor PC/MAC en Laptop, Focal Twin 6 en CMS lijn, Ludwig Black Beauty, Line 6 Spider Valve MKII, Takamine Sakura Limited Edition, Seagull Artist Mosaic, Guitar Systems Treble Tool, Monster Cable, Fender '65 Twin Reverb, Koch Studio Tone XL enz. enz.

JeroenSchaaf
20 juni 2010, 15:06
zow mooie lijst!

Komt er ook een website aan?:D

RoelSmoel
20 juni 2010, 15:28
zow mooie lijst!

Komt er ook een website aan?:D

1 augustus opent hun webshop, zoals op www.gearpro.nl staat:)

E-J
20 juni 2010, 18:00
Hey, vergeet niet dat mijn 'guitarparts' ook binnen zijn! Hoera ik kan weer werken!!! haha

Hoi Dick, dan kom ik binnenkort langs met mijn Les Paul, heb je weer werk :). Wilde eerst al komen bij de opening maar toen kwam de afronding van mijn studie..

groetjes,
Emiel

Nitefly7
23 juni 2010, 21:17
De goedkopere Morgans. Ik heb geen idee wie de duurdere jongens importeerd en in welke prijsklasse ze liggen. Ik weet wel dat het geweldige gitaren zijn. Dit in het straatje van Larrivee.

Vandaag ook LTD, 3 x ESP en DiMarzio binnen gekregen. Het wordt steeds leuker.


De goedkopere Morgans. Ik heb geen idee wie de duurdere jongens importeerd en in welke prijsklasse ze liggen. Ik weet wel dat het geweldige gitaren zijn. Dit in het straatje van Larrivee.

Vandaag ook LTD, 3 x ESP en DiMarzio binnen gekregen. Het wordt steeds leuker.

heb ze eens in Hilversum (ergens, via Google) gezien, prijsklasse is upper-mid/high-level L'arrivee of Martin'esque..
als je het over de goedkopere Morgans heb, vergelijk je die dan met de Larrivees, of zeg je dat de -door jullie niet verkochte- 'andere' Morgans?

ook ik kom binnenkort langs voor Dick! get your 'hollowbody'-suit on my man ;)

Valley
26 juni 2010, 11:30
Het zijn niet de mid/duurdere Morgans zoals Larrivee. Het zijn budget gitaren van 99 euro tot 300 euro. Voor de prijsklasse zeer goed, maar niet te vergelijken met de Canadese edelgitaren.

We hebben nu onze collectie Haar gitaren compleet.

apekop
27 juni 2010, 13:51
gisteren voor het eerst even naar Gearpro geweest. Top winkel! super behulpzame mensen...gaat dat zien

MeneerJoost
1 juli 2010, 11:08
En zover ik begrepen heb (via via via uiteraard) komt er zo wie zo Fender en waarschijnlijk ook Gibson (en dat zou dan als een van de weinige zijn gezien de absurde eisen die Gibson stelt)


Ik volg het niet allemaal hoor maar Gibson was toch failliet?:dontgeti:

Succes met de winkel gasten!:ok:

Valley
3 juli 2010, 18:36
Ze staan op het randje van failliet gaan. Er zijn wat bedrijven die Gibson wilden overnemen, maar tot op heden is dat nog geen geslaagd project. De geruchten gaan dat Yamaha er mee bezig is. Ik weet niet of dit op waarheid gebaseerd is.

We hebben weer nieuwe spullen in huis.

Hook Captain 34 II inclusief de 2 x 12". Een LTD KH-602, een ESP Viper Camo, een Music Man Luke in Pearl Blue, een Blackstar HT-5, een TecAmp Pleasure Pump, een Fender Jazz Bass Deluxe V in Butterscotch Blonde, een Mesa/Boogie 50/50 buizen eindversterker, Cort CJ10-12, Yamaha 01V 96.

Dinsdag komt binnen: Een Music Man Axis in Translucent Red, Music Man Stingray 5 Limited in Seqouia Gold, Music Man Luke Limited Rosewood in True Gold, PRS Custom 24 Limited 25th Anniversary, PRS Custom 22 Stoptail, Fishman Loudbox Performer.

Gerbil
9 juli 2010, 17:07
Ik ben er vanmiddag eventjes geweest, en het zag er al behoorlijk vol uit!
Mét een mooie Sadowsky en 6-snarige Status.
En daarnaast nog een sjieke Alembic te verwachten!

Heel vet 8)

tostiapparaat
12 juli 2010, 10:51
Leuk dat er een winkel bij komt, in limburg zijn niet zo veel goede winkels.

is alleen een beetje ver weg voor mij:dontgeti:

maar als ik eens in de buurt ben kom ik wel kijken:)

Madcow
14 juli 2010, 13:23
Ik heb er van de week grafteckzadels op een van me gitaren laten zetten. Perfect gedaan :ok: Binnenkort maar weer eens langskomen met vakantiewerkcentjes

Valley
30 juli 2010, 17:08
Morgen op Nederweert Live Open Air wordt een HiWatt HiGain 50 buizentop weggeven door DiRect.

www.nloa.nl

stanolly
3 augustus 2010, 12:28
Hallo mensen.
Vandaag bij Gear Pro geweest:

Sjit, wat een prima zaak is dat. Eindelijk eens een zaak die van wanten weet!!
Wendy van Wanten?
Dat zou ook nog kunnen ,maar die heeft geen verstand van gitaren.:..........en dat is nou net wat deze mensen wel weten.

Het is zondere twijfel de enigste echt specialistische zaak in de wijde omgeving by far.

Kan het iedereen aanraden om deze zaak eens te bezoeken!

Valley
5 augustus 2010, 12:21
Net binnen gekregen:

Music Man Stingray 20th Anniversary (Quilted Top), Mesa/Boogie Transatlantic, Blackstar HT Studio 20, Blackstar HT Club 40, Blackstar HT Stage 65, Ibanez AF-125, Mesa/Boogie Rectifier Cabinet 4x12", Fender Eric Johnson, Stage Clix Pack, TC Electronic G Force.

Verwacht:

Mesa/Boogie Mark V combo, Mesa/Boogie Dual Rectifier Head (new), Ibanez JEM Limited Edition, PRS Wood Library Private Stock Custom 24 in Tiger Eye, Fender Custom Shop Jazz Bass, Fender Custom Shop Stat NOS.

Gewoon even komen kijken.

Gerbil
5 augustus 2010, 12:40
Vet die Stingray, ik moet weer eens langs komen 8)
Hoe staat het nu eigenlijk met die Precision??

bert k
5 augustus 2010, 12:52
Dit topic staat stijf van de spam! Het is op gitaarnet niet toegestaan om reclame te maken voor eigen bedrijven of om spullen te kopen/verkopen, daarvoor is Gitaarmarkt. Bedrijven kunnen adverteren op gitaarnet, maar niet in de topics.

Topic gaat op slot, bij overtredingen volgen maatregelen.

Bert K, mod