PDA

View Full Version : Nieuwe moderator, maar nog even geduld



Don Capo
21 april 2010, 09:51
Beste Allemaal,

Peter Heijnen heeft weloverwogen besloten om het moderatorschap naast hem neer te leggen. Via deze weg wil ik Peter bedankten voor zijn inzet de afgelopen jaren. Peter blijft uiteraard gewoon lid en zal hopelijk dit forum blijven ondersteunen met zijn bijdrages.

Nu heeft Peter contact gehadmet lid LaurentB om hem op te volgen als moderator, waar LaurentB mee ingestemd heeft. Dus, WELKOM laurentB als mede-mod in dit subforum. Helaas is er wat misgegaan bij het aanstellen en is nu per ongeluk een niet-actief lid "Laurent" als moderator ingesteld. Dit zal zo spoedig mogelijk worden verholpen. Mochten jullie dus opmerkingen/vragen hebben kan dit naar Hendrix2 of mijzelf. Wanneer LaurentB ook daadwerkelijk mod is zal ik dit topic aanpassen.

Don Capo

Blend
21 april 2010, 09:54
Bedankt Peter, voor je inzet! En welkom, Laurent. Ik schitterde de laatste tijd 'n beetje door afwezigheid, wellicht dat ik de komende weken weer een stuk actiever ga posten in Akoesties.

Hiro
21 april 2010, 09:54
Gefeliciteerd LaurentB :cheerup:

rijsberman
21 april 2010, 09:57
Gefeliciteerd LaurentB :cheerup:

Ja!

Maar ook sterkte, LaurentB! Nou niet echt een baantje waar je eer hebt van je werk, dat mod-schap. Dus dubbel goed dat je 't doet!

Chocola
21 april 2010, 09:57
Gefeliciteerd :cheerup:.

peter_heijnen
21 april 2010, 10:23
Peter Heijen
Scheelde bij Laurent maar een B'tje, en bij mij?

Sterkte Laurent! ;)

En bedankt voor die blumen! :)

Don Capo
21 april 2010, 10:29
Oops, sorry Peter :makeup: Zo zie je maar weer hoe snel een typefoutje gemaakt is.....


Ik heb de begin post aangepast.

We gaan je misssen ouwe dibbes!

peter_heijnen
21 april 2010, 10:31
Ik ben nog niet weg! :)

LaurentB
21 april 2010, 10:47
Don Capo, dank voor je welkomsboodschap en opheldering over de huidige situatie.

Bedankt Peter, voor je goede zorgen de afgelopen jaren, en de anderen bedankt voor jullie gelukwensen!

Ik hoop deze taak naar tevredenheid uit te zullen voeren, zodra een en ander goed ingesteld is.

--=HANS=--
21 april 2010, 14:43
Beste Peter, dank voor de goede zorgen de afgelopen jaren!

Laurent, tof dat je het wil doen en succes!

vederlicht
21 april 2010, 21:45
Bedankt Peter en zeer welkom Laurent!!!
Vederlicht

Don Capo
22 april 2010, 10:57
Ik mag u het heugdelijke feit mededelen dat het nu dan ook officieel is

LaurentB is nu moderator!

LaurentB
22 april 2010, 10:59
Ik mag u het heugdelijke feit mededelen dat het nu dan ook officieel is

LaurentB is nu moderator!

Het lijkt nu net alsof ik een soort bèta versie van mijzelf ben, maar die B staat dus voor mijn achternaam, hè.

peter_heijnen
22 april 2010, 11:04
Jeuj...! :)

Zatar
22 april 2010, 11:23
Kewl! Congratz!

Droffie
27 april 2010, 17:31
Gefeliciteerd Laurent.

Zatar
27 april 2010, 23:08
Het lijkt nu net alsof ik een soort bèta versie van mijzelf ben, maar die B staat dus voor mijn achternaam, hè.
Kon ook B van plan B zijn omdat LaurentA mislukt was? ;)

LaurentB
27 april 2010, 23:17
Kon ook B van plan B zijn omdat LaurentA mislukt was? ;)

Hahahaha, die vind ik goed!