PDA

View Full Version : What the fuck is kontrust?



Thiez
19 april 2010, 10:33
Zoals de topic titel zegt: what the fuck is kontrust?
Ik heb nu paar keer die clip gezien op tv en heb elke keer echt zoiets van: riiiiggghhhttt..?
Wat is het en waar is het in godsnaam vandaan gekomen? Is het serieus bedoeld of wat?
Is dit een soort van 'metal' die ineens in gaat worden in de hitlijsten?

HaroldA
19 april 2010, 10:40
Ik zeg maar zo: liever kontrust dan triesto, brittney spears en/of jan smit.

cazmodean
19 april 2010, 11:13
Zeker, cd-tje gedownload en klinkt een beetje als een kruising tussen Guano Apes, System of a Down, Coal Chamber. Wel grappig, alleen het Engels van de zangeres is niet echt je-van-het. Lijkt me wel een goeie festivalband :)

almarvk
19 april 2010, 11:16
Hun hitje in 1x wel grappig, maar het is een zo'n langdradig nummer dat ik na een minuut me begin te irriteren aan de vorm van songwriting. 1x leuk, jammer dat het zo gehyped is... Oftewel; one-hit wonder.

beruk
19 april 2010, 11:21
tolles musik aus österreich!!!
http://i232.photobucket.com/albums/ee257/PureMetalWorld/News/holopain/kontrust_bomba_web.jpg

hole
19 april 2010, 11:31
Gelukkig is het een band, geen medische aandoening!:sssh:

Bl44t44p
19 april 2010, 11:53
Ik kende het niet, net even opgezocht.... :seriousf: ben ik dan de enige die het nog best wel goed vindt klinken :p ?

j3r03n
19 april 2010, 11:56
Kontrust is het verschijnsel dat zich voordoet wanneer wekenlange buikloop plotseling ophoudt.

En als je andere nummers van hun gaat luisteren kom je erachter dat Bomba best wel een grapje is.

Luke-wannabe
19 april 2010, 12:41
Ik vind dat hitje van hun best cool hoor! Temeer omdat er een beetje rocky/metal geinspireerde muziek naast alle andere shit op TMF komt. Alhoewel ik Rihanna en Lady Gaga nog steeds te gek vind.
Bomba doet me echt heeel erg aan SOAD denken.

iWishmaster
19 april 2010, 12:49
Dat hitje (Bomba) vind ik ook prima aan te horen! Lady Gaga, Kane, Direct etc komen me al lang en breed de neus uit.

hole
19 april 2010, 12:53
Kane :stop:

Als ik dat smoelwerk van die Nand zie, dan krijg ik spontane antiperistaltische bewegingen. Zeker als hij zijn mond erbij open doen.

"Jaaaweedroppenonzenieuwetrackinmei"

caliban
19 april 2010, 14:30
Grappig clipje
http://www.youtube.com/watch?v=eUO9SNCBL6U

Knappe zangeres trouwens :p
http://www.youtube.com/watch?v=H7Kyts24OTg&feature=related

Qua muziek echt heel platte nu-metal..

iWishmaster
19 april 2010, 14:50
Qua muziek echt heel platte nu-metal..

Platte nu-metal is tof! Ik houd juist niet zo van al die diepe shit zoals bijv. As I Lay Dying. Dope met Die Motherfucker Die vind ik ook een te gekke plaat (hoewel iets minder 'pop').

caliban
19 april 2010, 15:12
Platte nu-metal is tof! Ik houd juist niet zo van al die diepe shit zoals bijv. As I Lay Dying. Dope met Die Motherfucker Die vind ik ook een te gekke plaat (hoewel iets minder 'pop').

AILD heeft ook niks te maken met numetal vind ik

Thiez
19 april 2010, 16:09
Ik vind het ook niet heel slecht. Maar dat er 'metal' gedraaid gaat worden op tmf weet ik niet of ik dat goed of niet goed moet vinden... :P vind het zo raar dat als je idioot doet je wel ineens een hit op tmf kan scoren met metal.

sjoerd5
19 april 2010, 17:57
Ik vind de plaat wel leuk.
Je komt er dan achter dat Bomba echt het slechtste is wat erop staat.
De rest is iets serieuzer.

Thiez
19 april 2010, 18:16
de rest van de nummers is idd beter. Tis idd beetje system of a down meets disturbed meets guanno apes ofzo.

caliban
19 april 2010, 18:50
Guano Apes heeft het inderdaad iets van weg

Tho
19 april 2010, 19:11
wat een kutband

Tim..
19 april 2010, 20:07
Ik dacht even dat het over iets anders ging..

Maar het gaat dus over die band, over-hyped, vond het wel grappig om 1 keer te luisteren maar daar houdt het dan ook wel mee op:dontgeti:

rijsberman
19 april 2010, 20:15
Ik dacht ook al kont rust? Celibataire homo's ofzo? Maar het is een bandje met een lekkere zangeres...

TimoSomers
19 april 2010, 21:01
ielw, hype.

En snap de vergelijking met Guano Apes die veel mensen leggen ook niet, totaal anders.

Nee, het zuigt.

caliban
19 april 2010, 21:39
ielw, hype.

En snap de vergelijking met Guano Apes die veel mensen leggen ook niet, totaal anders.

Nee, het zuigt.

De vocals een beetje.

j3r03n
19 april 2010, 22:09
ielw, hype.

En snap de vergelijking met Guano Apes die veel mensen leggen ook niet, totaal anders.

Nee, het zuigt.

Voor de vergelijking met Guano Apes moet je maar naar andere nummers dan Bomba luisteren. Over t algemeen steekt het beter in elkaar dan die, maar het is ook zeker niet mijn favoriete muziek :sssh:

TimoSomers
19 april 2010, 22:25
Heb ik gedaan, de vocals lijken soms een ietsiepietsie op elkaar, maar de muziek en stijl is dusdanig anders dat ik het niet zou vergelijken.

Enige pluspunt vind ik de vaak wel lekkere gitaarsound btw

caliban
19 april 2010, 22:27
Enige pluspunt vind ik de vaak wel lekkere gitaarsound btw

Daar heb je inderdaad een punt

Thiez
19 april 2010, 22:35
Idd is de gitaar sound lekker laag en beukt goed. Ik vind opzich de stem van die kerel ook niet slecht alleen jammer soms van het accent haha.

caliban
19 april 2010, 22:53
Idd is de gitaar sound lekker laag en beukt goed. Ik vind opzich de stem van die kerel ook niet slecht alleen jammer soms van het accent haha.

Duits accent in het Engels laat muziek extra evil klinken vind ik

rijsberman
19 april 2010, 23:15
Knappe zangeres trouwens :p
http://www.youtube.com/watch?v=H7Kyts24OTg&feature=related


Wat hij zegt! jummie!

caliban
19 april 2010, 23:18
Duitssprekende landen loopt denk ik heel wat moois rond :soinnocent: Keulen laatst was zeker niet mis vond ik!

Thiez
19 april 2010, 23:34
vind het op wacken ook goed vertoeven idd ;)

caliban
20 april 2010, 00:05
vind het op wacken ook goed vertoeven idd ;)

Nooit geweest spijtiggenoeg :)