PDA

View Full Version : Les voor gevorderde



FruscianteFan
17 april 2010, 11:22
Hallo allemaal,

Inmiddels speel ik alweer 7 jaar gitaar, zonder enige vorm van gitaarles. Op school kreeg ik nog weleens een aanwijzing van een vriend of van een leraar, en het afgelopen jaar heb ik heel veel geleerd van het spelen in bandjes, en van mijn bandleden op zich. Maar ik had nooit de behoefte aan les. Ik deed het zelf wel en dat ging goed, en nog steeds eigenlijk wel. Maar ik heb wel het gevoel dat ik er op dit moment meer uit zou kunnen halen als ik op les zou gaan.

Daarnaast ben ik zelf heel erg benieuwd naar waar mijn niveau precies ligt. Als het goed is zitten straks 5 of 6 van mijn 10 bandleden ergens op een conservatorium of iets wat daar heel erg op lijkt, en als ik zie hoe zij verplicht de hele tijd met muziek bezig zijn, zou ik dat ook wel willen. Maar goed, ik heb dus geen idee of ik aangenomen zou kunnen worden, dus les is ook wat dat betreft niet verkeerd.

Kan iemand hier mij helpen, aanwijzingen geven, mbt het zoeken van een leraar? Ik heb uiteraard al rond zitten kijken en denk dat ik hier en daar in Nijmegen een proefles zal nemen. Op die manier, lijkt mij, krijg ik een idee van hoe het is om nu les te hebben en van of het klikt met de betreffende leraar, en krijgt de leraar wellicht een beeld van wat hij aan mij kan doen.

Maar alle suggesties zijn welkom!